Ik denk niet dat het zo werktKlopt, maar daarover valt niet te discussieren want de persoon stond reeds 10,01 cm buitenspel.
Probleem op-ge-lost.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat het zo werktKlopt, maar daarover valt niet te discussieren want de persoon stond reeds 10,01 cm buitenspel.
Probleem op-ge-lost.
.Snap ik nu niks van, de pannen van het dak spelen tegen Barcelona om dan in elkaar te zakken als ne pudding...Niets meer van.gezien sinds die sterke match tegen Barça, 4 wedstrijden zonder overwinning. Wij zijn echt een jojo team...maresca heeft bij momenten ook echt geen benul waarmee hij bezig is. Gisteren bij 1-1 gusto derop als nr10estevao gewoon lekker op.de bank gelaten ook...
zouden we die 2x kunnen opstellen anders?Club NXT nu ook gewonnen van Arsenal en door naar volgende ronde.

Eindelijk, maar zondag is belangrijker.
Als je nu ziet hoe die blijft sukkelen, is dat volgens mij gewoon de hoofdreden geweest waarom Hayen van int begin roteerde met hem en Jackers.Mignolet geblesseerd uitgevallen in de opwarming… Meer en meer duidelijk dat die nooit een heel jaar kon spelen en het jammer genoeg na dit seizoen ook gedaan lijkt te zijn
Je zou bijna denken dat ze intern beter op de hoogte waren!Als je nu ziet hoe die blijft sukkelen, is dat volgens mij gewoon de hoofdreden geweest waarom Hayen van int begin roteerde met hem en Jackers.
Ik denk dat we hem gewoon niet meer gaan zien. In januari een nieuwe nummer 1 proberen halen en uiteraard zal deze de ontslagen Biebauw gaan vervangen.Mignolet geblesseerd uitgevallen in de opwarming… Meer en meer duidelijk dat die nooit een heel jaar kon spelen en het jammer genoeg na dit seizoen ook gedaan lijkt te zijn
Tresoldi zal het precies niet bij 1 truitje kunnen houden vanavond.
Allemaal in gang gezet door DolGoal!Proficiat! Knappe ommekeer!
Die wil gewoon shirtverzamelaar Hans voor zijn...Geen zorgen. Hij hangt ook voldoende aan de verdedigers om daar n shirt te pakken