UEFA Champions League 2025-2026

Het komt ook wat onrechtvaardig over omdat MacAllister met zijn rug naar doel staat op moment dat de bal wordt getrapt, dus er is geen voordeel voor de aanvaller. Opnieuw, dit zijn de regels en buitenspel is buitenspel. Iedereen zal zich herinneren dat op het WK in Qatar een goal van de Marokkanen tegen ons ook werd afgekeurd wegens randje buitenspel. Nadien bleek het uitstel van executie, maar dan nog..

Niets meer van.gezien sinds die sterke match tegen Barça, 4 wedstrijden zonder overwinning. Wij zijn echt een jojo team...maresca heeft bij momenten ook echt geen benul waarmee hij bezig is. Gisteren bij 1-1 gusto derop als nr10 😅🤣😂 estevao gewoon lekker op.de bank gelaten ook...
Snap ik nu niks van, de pannen van het dak spelen tegen Barcelona om dan in elkaar te zakken als ne pudding...

Mignolet geblesseerd uitgevallen in de opwarming… Meer en meer duidelijk dat die nooit een heel jaar kon spelen en het jammer genoeg na dit seizoen ook gedaan lijkt te zijn

Mignolet geblesseerd uitgevallen in de opwarming… Meer en meer duidelijk dat die nooit een heel jaar kon spelen en het jammer genoeg na dit seizoen ook gedaan lijkt te zijn
Als je nu ziet hoe die blijft sukkelen, is dat volgens mij gewoon de hoofdreden geweest waarom Hayen van int begin roteerde met hem en Jackers.

Ik denk dat we hem gewoon niet meer gaan zien. In januari een nieuwe nummer 1 proberen halen en uiteraard zal deze de ontslagen Biebauw gaan vervangen.

Terug
Bovenaan