UEFA Champions League 2025-2026

Zelden zo gedegouteerd geweest door voetbal als nu. Barcelona bewijst hier nogmaals dat het gewoon de meest corrupte club ter wereld is. Heel verdacht dit.

Ik begrijp dat dit voor Bruggefans enorm frustrerend is (enorm knappe wedstrijd gewoon weer) en als ge u zo staande kunt houden tegen Barca verdient ge gewoon te winnen, maar na herbekijken kan er nu toch echt niemand zeggen dat Vermant de bal speelt? En Szczesny zijn beenzwaai nadat hij de bal naar achteren speelt is wel degelijk natuurlijk dus raakt Vermant hem gewoon en brengt de keeper "ten val" (natuurlijk gaat die makkelijk liggen). Gewoon volkomen logische beslissing, hoe zuur het ook is.

Vermant raakt noch bal, noch keeper. Szczesny heeft de voet in de lucht, Vermant glijdt eronder en Szczesny stapt op hem en laat voetje hangen om de fout mee te krijgen.

Goal had mogen telllen wat mij betreft.

Om dezelfde reden dat het geen penal was, was het ook geen fout bij de winnig goal. In feite tikt de keeper de aanvaller aan als hij neerkomt met zn voet (en was al aan het vallen).

Wanneer je door glijdt bij een tackle en zo het been raakt van een speler zonder eerst de bal te raken is dat gewoon altijd fout hoor. De keeper trekt de bal naar achter waardoor zijn voet van de grond is waarna Vermant er tegenaan glijdt. Gewoon fout imo, hoe jammer ook.

Ik begrijp dat dit voor Bruggefans enorm frustrerend is (enorm knappe wedstrijd gewoon weer) en als ge u zo staande kunt houden tegen Barca verdient ge gewoon te winnen, maar na herbekijken kan er nu toch echt niemand zeggen dat Vermant de bal speelt? En Szczesny zijn beenzwaai nadat hij de bal naar achteren speelt is wel degelijk natuurlijk dus raakt Vermant hem gewoon. Gewoon volkomen logische beslissing, hoe zuur het ook is.
Araujo (of wie was het) raakte ook geen bal bij de penal fout. En toch was het geen penal. Dat kan dus wel.

Is toch gewoon fout. Doelman wil Vermant uitkappen met links, daardoor gaat zijn been de lucht in, Vermont komt in gegleden en neemt zijn linker been mee met zijn knie waardoor hij zijn evenwicht verliest. Die commentaar van dat hij zijn been liet hangen is gewoon reinste onzin

Vermant raakt de keeper niet bij de initiële tackle, maar achteraf is er wel contact met de keeper. Ik vind wel niet dat dat voldoende contact was om zo te gaan liggen als keeper, maar bij zulke fases wordt een keeper jammer genoeg vaak in bescherming genomen.

Hebben ook wel wat geluk gehad met die 2 pogingen tegen de lat uiteindelijk.
Fantastisch resultaat wel, maar een klein beetje teleurstelling omdat ge nu een historische uitslag misloopt.
Trots!

Araujo (of wie was het) raakte ook geen bal bij de penal fout. En toch was het geen penal. Dat kan dus wel.

Ik vind dat een meer discutabel geval (moet de VAR daar wel ingrijpen), maar dat doet ten eerste niets af van dat die laatste fase correct beoordeeld is, en ten tweede is het ook niet helemaal vergelijkbaar. Forbs zijn benen gaan meer naar Araujo dan omgekeerd, hier is er nog altijd een tackel van Vermant die de bal niet raakt. Nog eens, logisch dat het belachelijk frustrerend is (ik zou ook kwaad zijn), maar de beslissingen zijn niet echt raar. Helemaal niets verdacht aan. Ik zou vooral enorm trots zijn als Brugge fan.

En dit komt van iemand die misschien niet voor Brugge is, maar wel enorm anti Barca dus :biglaugh:

Zeggen dat Vermant de bal raakt is echt verkeerd. Op het ene beeld denk je van wel maar uit de andere hoek komt er geen bal aan te pas. Voor mij is het ook gewoon geen fout maar gewoon een doelman die het duel verliest. Hij was ook de enige bij Barcelona die kon lachen na affluiten… We konden deze wedstrijd winnen maar ook gewoon verliezen. Vanmorgen wou ik tekenen voor een punt dus laten we het daarbij houden.

Terug
Bovenaan