Je hebt het over die penalty op Forbs? Was toch 100% geen strafschop...Wtf seg, 2x var echt voor niets. Niet te schatten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt het over die penalty op Forbs? Was toch 100% geen strafschop...Wtf seg, 2x var echt voor niets. Niet te schatten.
Das onmogelijk, wij zijn namelijk straatarm..Enveloppe gehad tijdens de rust zeker? Wat een belachelijke tweede helft van de leiding.
Is toch maar logisch dat die partijdig is? Heb je al eens een Engelse of Spaanse commentator gehoord als die hun clubs becommentariëren?Vind de commentator toch heel partijdig.
Als Club supporter durf ik hier eerlijk toegeven dat het geen penalty was op Forbs en dat dit echt wel fout was van Vermant.
Eindelijk iemand die het goed gezien heeftVermant raakt noch bal, noch keeper. Szczesny heeft de voet in de lucht, Vermant glijdt eronder en Szczesny stapt op hem en laat voetje hangen om de fout mee te krijgen.
Goal had mogen telllen wat mij betreft.
In de var beelden, maar de beelden van andere hoek dacht ik wel dat vermant bal had.Nee, Vermant raakt hem niet. Keeper trekt bal naar achter, en het lijkt dat dat een touch van Vermant is. Toch op de camerabeelden die gegeven werden.
Dit dus. Net op het moment dat Vermant zijn voet er is trekt de keeper de bal naar achter. Vermant raakt de bal echt niet en heeft nadien in zijn glijden het been van de keeper mee.Nee, Vermant raakt hem niet. Keeper trekt bal naar achter, en het lijkt dat dat een touch van Vermant is. Toch op de camerabeelden die gegeven werden.
Lijkt me toch ook duidelijk dat hij nooit de bal raakt bij de tackle, glijdt gewoon langs Scezeny en de bal.Raakt geen bal imo. Jammer maar is gewoon fout.