UEFA Champions League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is geen arrogantie als je effectief beter bent, dan is het gewoon een feit ;)

De finale gemist door de verjaardag van de schoonmoeder maar de samenvattig van zijn saves gezien... buitenaards gewoon. Jammer voor Liverpool maar als een keeper zo boven zichzelf uitstijgt kan je daar weinig tegen doen. Ze hadden nog 180 minuten verder mogen spelen, er had geen bal in gegaan.

Ik merk wel wat een andere tendens in de (Belgische) media over Hazard zijn medaille dan over de titel van Vermaelen bij Barca een paar jaar geleden. Beiden nochtans een even groot aandeel daarin maar hier wordt er precies toch minder smalend over gedaan. Niet dat het mij boeit hoor, maar ik vind het altijd wel grappig als je merkt dat er tegen bepaalde huisjes toch echt niet getrapt mag worden :)

Deze ochtend op de radio Hazard gehoord die in het Spaans de menigte toespreekt. Hij zegt dat hij 3 jaar gesukkeld heeft met blessures, maar volgend seizoen gaat hij alles geven voor de ploeg!!! :unsure:
 
Keepers zijn altijd een beetje anders hé, die moeten er gewoon staan.
Daarnaast, in België wordt er direct zaken gezegd over iemand die rechtoe rechtaan is, terwijl ik dit net een kwaliteit vind.

En daarbij bewijst hij heel de wereld hun ongelijk.
 
Leek me ook altijd. Die hele historie met de Bruyne bevestigd dat ook gewoon.
Het mag ook wel is stoppen met dat verhaal van De Bruyne er bij te pakken, dat is intussen al van 2013 geleden dus misschien moeten alle snowflakes zich daar is gezamenlijk overzetten. Boeit de voetballiefhebber ook geen hol. Ibra is ook een kwal eersteklas, maar wel een geniale voetballer.
 
Het mag ook wel is stoppen met dat verhaal van De Bruyne er bij te pakken, dat is intussen al van 2013 geleden dus misschien moeten alle snowflakes zich daar is gezamenlijk overzetten. Boeit de voetballiefhebber ook geen hol. Ibra is ook een kwal eersteklas, maar wel een geniale voetballer.
Het mag ook wel eens* stoppen met Ibra een kwal te noemen. Misschien moeten alle snowflakes zich daar eens gezamenlijk overzetten en gewoon kijken naar wat die presteert.
 
9 kansen op 10 dat die weer gelijk een vet varken verschijnt op de eerste training.
Haters gonna hate

FUAuFlqXoAAYPEY
 
Volgens wikipedia heeft hij dit seizoen toch 3 keer meegespeeld in de CL. ('appearances', dus kan ook 1 minuut invallen zijn)
Ik herinner me alvast niet welke wedstrijden dat waren :unsure:
 
En dan te bedenken dat er heel veel fans boos waren dat deze man Navas buiten heeft gewerkt. :laugh:
Jezelf bewijzen aan de fans doe je gewoon op het veld. Ik denk dat hij de fans wel stil gekregen heeft.

En ivm Courtois zijn arrogantie. Dat klopt misschien wel tot op een bepaald punt, maar die uitspraken van hem na de finale, dat hij zich niet gerespecteerd voelde in Engeland, heeft hij later nog een beetje beter uitgelegd (omdat er veel commotie rond ontstaan was)

Courtois: “Een Engels magazine zette mij in maart niet bij de beste tien doelmannen ter wereld. Ik moet niet eerste zijn, er zijn veel geweldige doelmannen: Alisson, Mendy, Oblak, Ederson… Maar niet bij de beste tien?"

Hier heeft hij wel een punt natuurlijk. Maar ja, in maart had hij de CL nog niet gewonne, toen was hij nog niet in vorm :tongue:

Dit is de top tien met beste doelmannen waardoor Thibaut Courtois zich “niet gerespecteerd” voelde in Engeland
 
Laatst bewerkt:
Het is een fantastische doelman, maar hij is en blijft een opportunistische kwal, zo simpel is het. Hij schoffeert Atletico bij iedere kans die hij krijgt, gewoon om zich populair te maken bij Real. Hij staat wekelijks te klagen over ploegen die anti-voetbal spelen, terwijl hij jarenlang bij Atletico én Chelsea gespeeld heeft... Dat gedoe met Wilmots na de uitschakeling tegen Wales, etc.

En dat zijn nu gewoon de eerste drie zaken waaraan ik denk. Heel goeie doelman, voor mij al een tijdje de beste ter wereld. Maar een eikel tot en met.

Grappig ook hoe Courtois plots de held is voor Marca en AS, nadat ze hem twee jaar lang zaten te beledigen en hem trachtten buiten te werken omdat hij de "fantastische drievoudig CL-winnaar Keylor Navas" had buiten gewerkt. Terwijl Navas maar een zéér middelmatige doelman was, die op het moment dat hij bij Real speelde ook constant bekritiseerd werd door Marca en AS.

Achja, Madrileense voetbalsupporters. Het is een gebrainwasht en simpel volk, dus veel gaat er niet veranderen. Zolang ze zich bezighouden met het uitbreken van een plaatje, zijn ze tenminste geen fysiek geweld aan het plegen.
 
Bijna 24 uur later en ik kan het nog steeds niet deftig vatten eigenlijk. Als je mij drie maand geleden had gezegd dat Real dit seizoen de CL ging pakken, ik had u los uitgelachen. De oude garde (KCM vooral) die haast op z'n retour is in combinatie met de jonge talenten die nog een stap moesten zetten richting de top. Bij de vorige vier winsten waren we altijd een grote favoriet en toen stond er echt een elftal dat klaar was om te oogsten. Dat was nu toch verre van zo.

Nu de finale an sich was voor mij redelijk 50/50, wellicht met een lichtelijk voordeel voor Liverpool, maar dat Real 'm uiteindelijk pakt in combinatie met het gehele parcours. Da's gewoon waanzin. Elke ronde er quasi zo goed als uitliggen en toch opstaan uit de doden. Tegen PSG had ik wel nooit het gevoel dat het over was, maar na de 0-3/0-1 van Chelsea/City dacht ik wel dat het over was. Gewoonweg waanzinnig hoe men keer op keer terug kwam. Als supporter ben ik enkele jaren van m'n leven verloren vermoed ik. Ondertussen heb ik alles gezien wat ik kan zien denk ik. Gekker dan dit gaat het niet meer worden. Zotste campagne ooit lijkt me.

Zonder Benzema en Courtois was dit trouwens allemaal niet waar geweest. Onwaarschijnlijk niveau hebben die gehaald in de hele campagne. Wat mij betreft mogen ze allebei de Ballon d'Or winnen en wat mij betreft hoort dit gewoon een een tweetje te worden. Er is geen enkele speler die een grotere invloed had op zijn team dan zij.

Ik durf zelfs te stellen dat deze Courtois minstens een even hoge piek haalt als prime San Iker en dat vind ik heel straf om te zeggen want die laatste is voor mij - gepeperd met een vleugje subjectiviteit - de beste keeper ooit. Gezien het verschil in aantal seizoenen bij de club zal hij wellicht de status van Casillas niet kunnen bijbenen, maar je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt. Courtois kan nog wel even door.

En dan te bedenken dat er heel veel fans boos waren dat deze man Navas buiten heeft gewerkt. :laugh:
Volledig mee eens.

De ploegen die we uitgeschakeld hebben, de eerste 3 van de Premier league en PSG. Complete Waanzin 😮😮😂😂
 
Denk net hetzelfde over Courtois, geweldige doelman maar een enorm irritante kerel, die straalt één en al arrogantie uit. Kan zijn mond gewoon niet houden.
 
Denk net hetzelfde over Courtois, geweldige doelman maar een enorm irritante kerel, die straalt één en al arrogantie uit. Kan zijn mond gewoon niet houden.
Maar is het correct dat omdat hij veel kritiek heeft op jan en alleman, dat hij dan plots van 5de beste doelman ter wereld naar 20ste beste doelman ter wereld gaat?

Dat zou toch niks te maken mogen hebben met hoe goed of slecht je bent?

Maar dat was het dus wel. Door zijn kritiek, werd hij overal gestraft en was hij plots een middelmatige of zelfs slechte doelman volgens veel analisten, media, kenners en fans (vooral de Engelse fans).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan