Twijfel over de mentale gezondheid van de president: beelden en context

Status
Niet open voor verdere reacties.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/26/check-joe-biden-podium/

Context mensen, context. Twitter is toch echt een kanker op dat vlak.
Ah hier zijn de redders van de 'fact checkers' weer. Hij moest nog op de foto! Ja en?
Dat verklaart waarom hij zo houterig naar een weg af van het podium zoekt? Hij doet letterlijk het teken met zijn handen 'hoe geraak in naar beneden?' Maar ik dacht dat hij nog op de foto moest op het podium?

Hier nog wat voorbeelden:
Biden heeft zojuist een hand geschud. Maar vergeet dat letterlijk twee seconden daarna.

Handen schudden die er niet zijn:

Kan hier nog 1001 voorbeelden geven van incoherente speeches, absurde verklaringen (dat hij kanker heeft bvb), verdwaalde blik, etc..

En nu wachten op de comments.. 3 2 1.. Ja maar Trump.
 
En nu wachten op de comments.. 3 2 1.. Ja maar Trump.
Vind je het vreemd dat men de ene geriatrische president met de andere vergelijkt? Zeker als dit soort posts uit jouw hoek of die van (user) Trump komen, twee zeloten die maandenlang de grootste sprongen en draaien hebben gemaakt om Trump's capriolen goed te praten, wil men zich al eens afvragen vanwaar toch die plotse ongerustheid over versprekingen komt.

Zet die plaat af!
 
Laatst bewerkt:
Ah hier zijn de redders van de 'fact checkers' weer. Hij moest nog op de foto! Ja en?
Dat verklaart waarom hij zo houterig naar een weg af van het podium zoekt? Hij doet letterlijk het teken met zijn handen 'hoe geraak in naar beneden?' Maar ik dacht dat hij nog op de foto moest op het podium?

Hier nog wat voorbeelden:
Biden heeft zojuist een hand geschud. Maar vergeet dat letterlijk twee seconden daarna.

Handen schudden die er niet zijn:

Kan hier nog 1001 voorbeelden geven van incoherente speeches, absurde verklaringen (dat hij kanker heeft bvb), verdwaalde blik, etc..

En nu wachten op de comments.. 3 2 1.. Ja maar Trump.

Doe gerust! En misschien kan je er ook een wetenschappelijk artikel over vinden?
Trouwens, over de kanker: https://www.aa.com.tr/en/americas/w...er-biden-appears-to-say-he-has-cancer/2641958
 
Ik zie jullie niets bespreken.
Tja, als ik het bespreek, krijg ik kritiek van "jamaar op een youtube filmpje kan je niet iemand zijn geestelijke gezondheid bespreken".

Dus vandaar mijn karige comment: "hij doet het opnieuw".
Dus het is aan jullie zelf om te oordelen of je dit normaal gedrag of (zoals ik) bejaard gedrag noemt.

Voor mij is het stilaan overduidelijk dat die man dringend vervangen moet worden. 2024 kan niet snel genoeg komen.

Legatus heeft ook veel voorbeelden, ok van Trump waren er ook vele voorbeelden, maar hij deed het opzettelijk in de meeste gevallen (dat sommigen dat niet door hebben....) . Hij was dan ook een showman.

Maar Biden doet het echt niet opzettelijk, die man gaat met de dag verder achteruit. Dat zie je toch gewoon pijlsnel evolueren?
 
Tja, als ik het bespreek, krijg ik kritiek van "jamaar op een youtube filmpje kan je niet iemand zijn geestelijke gezondheid bespreken".
giphy.gif

Da's nu net het hele punt van de discussie.
Legatus heeft ook veel voorbeelden, ok van Trump waren er ook vele voorbeelden, maar hij deed het opzettelijk in de meeste gevallen (dat sommigen dat niet door hebben....) . Hij was dan ook een showman.
Natuurlijk, hoe dom zijn we toch allemaal. Kan je hier een paar voorbeelden van geven aub?
 

Bijlagen

  • 1664442992431.png
    1664442992431.png
    243 KB · Weergaven: 2
Legatus heeft ook veel voorbeelden, ok van Trump waren er ook vele voorbeelden, maar hij deed het opzettelijk in de meeste gevallen (dat sommigen dat niet door hebben....) . Hij was dan ook een showman.

Maar Biden doet het echt niet opzettelijk, die man gaat met de dag verder achteruit. Dat zie je toch gewoon pijlsnel evolueren?
Nu zijn we er helemaal zeg. 'Trump deed dat opzettelijk,' dat kan je toch echt niet serieus menen?

Ok dan: Biden doet het ook opzettelijk. Om de schuimbekkende Trump fanaten te irriteren. Dat je dat niet door hebt.

Discussie gedaan. Mijn argumenten of bewijzen? Niks. Maar dat je dat niet doorhebt zeg.

Wel gemakkelijk zo.

Echt, wat een rotniveau hier.

Edit: En dan een PM krijgen dat je op de ignore lijst staat met 'proficiat' als subject omdat je belachelijke, kinderachtige manieren van argumenteren benoemt voor wat ze zijn en onnozeliteiten in argumentatie gewoon spiegelt. Ook weer typisch natuurlijk. Als de tegenstand wat te heet wordt gaan we negeren en blokkeren. Het lijkt hier elke dag meer en meer op Twitter.

"We mikken op discussies van enig niveau: onderbouw je stellingen met argumenten, laat holle slogans achterwege, blijf ontopic. Pas je schrijfstijl en taalgebruik aan."
 
Laatst bewerkt:
Vind je het vreemd dat men de ene geriatrische president met de andere vergelijkt? Zeker als dit soort posts uit jouw hoek of die van (user) Trump komen, twee zeloten die maandenlang de grootste sprongen en draaien hebben gemaakt om Trump's capriolen goed te praten, wil men zich al eens afvragen vanwaar toch die plotse ongerustheid over versprekingen komt.

Zet die plaat af!
Idd zet die plaat af over Trump. Die was president twee jaar geleden. Het gaat hier nog steeds meer over Trump dan Biden.
Maar ik ben hier de 'zelot'
 
Kan je hier een paar voorbeelden van geven aub?
Ja hoor.


Die read the manuals, read the books :D ja uiteraard slaat dat op niets. maar daar gaat het juist over.
Hij wil de focus verleggen, iets zeggen om toch maar iets te zeggen .
Maar dat heeft niets met dementie te maken. Gewoon dat hij bij zijn punt blijft, zonder daar echt concreet en tastbaar bewijs bij aan te leveren.

Dat is toch iets helemaal wat anders dan wat Biden keer op keer doet.
 
Idd zet die plaat af over Trump. Die was president twee jaar geleden. Het gaat hier nog steeds meer over Trump dan Biden.
Maar ik ben hier de 'zelot'
Maakte jij 2 jaar geleden dezelfde comments over Trump als nu over Biden? Indien niet, waarom was het toen geen probleem als er zulle beelden opdoken, en nu wel?

Misschien laat mijn geheugen me in de steek, maar ik herinner me dat de kritiek op Trump steeds was op beslissingen die hij nam zonder daarbij telkens te hameren op mogelijke dementie of mentale aftakeling, maar door te tonen hoe zijn uitspraken haaks op bewezen feiten staan. Bijvoorbeeld zijn coronabeleid: er werd geargumenteerd dat Trump de foute beslissingen nam omdat hij wetenschappelijk bewijs negeerde. De kritiek op het beleid van Biden valt veelal terug naar "hij is mentaal niet in orde", maar hoe toont zich dat concreet in zijn beleidsacties? Welke irrationele acties onderneemt hij in zijn functie als president?
 
Ik denk dat jij wat context mist. Ik heb hierover een pm gekregen, met de verwijdering van mijn originele post en het is pas NADAT ik hier mij heb over uitgesproken dat het nu plots wel kan.
Het kon altijd al, je bent gewoon niet akkoord met de antwoorden die je krijgt.


Dat is nog iets helemaal anders dan censuur dus je slachtofferhouding is volledig ongepast.
 
Idd zet die plaat af over Trump. Die was president twee jaar geleden. Het gaat hier nog steeds meer over Trump dan Biden.
Maar ik ben hier de 'zelot'
Het andere topic heet nog altijd Amerikaanse Politiek, dus aangezien Trump met zijn fratsen nog altijd een grote rol speelt in de Amerikaanse politiek, zie ik niet in waarom daar niet over gepost zou mogen worden.

Maar kijk, je hebt nu je eigen topic gekregen, kom maar af met je wetenschappelijke artikels en zelfs je 1001 voorbeelden, die wanneer ze ontkracht worden, damage control zijn.

Ben je het trouwens eens met @TRUMP over het feit dat Trump het allemaal expres deed?

Ja hoor.


Die read the manuals, read the books :D ja uiteraard slaat dat op niets. maar daar gaat het juist over.
Hij wil de focus verleggen, iets zeggen om toch maar iets te zeggen .
Maar dat heeft niets met dementie te maken. Gewoon dat hij bij zijn punt blijft, zonder daar echt concreet en tastbaar bewijs bij aan te leveren.

Dat is toch iets helemaal wat anders dan wat Biden keer op keer doet.


Voila, ik heb bewezen dat Trump dement is.
 
Laatst bewerkt:
Idd zet die plaat af over Trump. Die was president twee jaar geleden. Het gaat hier nog steeds meer over Trump dan Biden.
Maar ik ben hier de 'zelot'
Ja, jij bent de zeloot, leuk dat we het daarin eens zijn. Als je maanden of jaren bewijst dat je bijlange niet kritisch of neutraal bent en nu een van die klassieke anti-democraat/Trumpist talking points napraat, nemen mensen je gewoon niet zo serieus. Dat men je dan vraagt waarom je bij Trump geen problemen maakte over hetzelfde, is dan gewoon logisch.

En nu heb je je eigen thread en kijken we allemaal uit naar je onderbouwde en objectieve posts over dit belangrijke feit, uiteraard.
 
Legatus heeft ook veel voorbeelden, ok van Trump waren er ook vele voorbeelden, maar hij deed het opzettelijk in de meeste gevallen (dat sommigen dat niet door hebben....) . Hij was dan ook een showman.
Wat past er beter bij het hoogste ambt van de VS: een showman of een realist die heel misschien de eerste mentale kwaaltjes vertoont? Moeilijke keuze, not. :rolleyes:
 
Maakte jij 2 jaar geleden dezelfde comments over Trump als nu over Biden? Indien niet, waarom was het toen geen probleem als er zulle beelden opdoken, en nu wel?

Misschien laat mijn geheugen me in de steek, maar ik herinner me dat de kritiek op Trump steeds was op beslissingen die hij nam zonder daarbij telkens te hameren op mogelijke dementie of mentale aftakeling, maar door te tonen hoe zijn uitspraken haaks op bewezen feiten staan. Bijvoorbeeld zijn coronabeleid: er werd geargumenteerd dat Trump de foute beslissingen nam omdat hij wetenschappelijk bewijs negeerde. De kritiek op het beleid van Biden valt veelal terug naar "hij is mentaal niet in orde", maar hoe toont zich dat concreet in zijn beleidsacties? Welke irrationele acties onderneemt hij in zijn functie als president?
Neen want Trump is overduidelijk mentaal fitter dan Biden. Het gaat hier niet om een gaffe hier en daar.

Ja, jij bent de zeloot, leuk dat we het daarin eens zijn. Als je maanden of jaren bewijst dat je bijlange niet kritisch of neutraal bent en nu een van die klassieke anti-democraat/Trumpist talking points napraat, nemen mensen je gewoon niet zo serieus. Dat men je dan vraagt waarom je bij Trump geen problemen maakte over hetzelfde, is dan gewoon logisch.

En nu heb je je eigen thread en kijken we allemaal uit naar je onderbouwde en objectieve posts over dit belangrijke feit, uiteraard.

Dat hier is dus waarom ik hier een pak minder actief ben. Het constante ad hominem gedoe, karaktermoord op dit forum.
Als ik hier maar ook iets post over Biden, dan gaat het over Trump of een aanval op mij.

Ik heb niets eens gevraagd om een thread over dit...
 
Ik vind het ergens wel logisch dat mensen zich vragen stellen bij zo'n situatie. De man in kwestie wordt in november wel 80 jaar, he. Op het einde van een potentieel tweede termijn zal hij 86 jaar zijn. Ik vind dat allesbehalve normaal. Dat geldt trouwens ook voor Trump of Sanders.

En dan krijg je natuurlijk ook zo'n gevallen.

Of het inderdaad Trump, Sanders of Biden is... of zelfs Hilary aan 74 jaar... is er echt niets beter :/
 
Dat hier is dus waarom ik hier een pak minder actief ben. Het constante ad hominem gedoe, karaktermoord op dit forum.
Als ik hier maar ook iets post over Biden, dan gaat het over Trump of een aanval op mij.

Ik heb niets eens gevraagd om een thread over dit...
Dat is de klassieke verdediging natuurlijk, het slachtoffer uithangen. Beetje aan shitposting doen en dan beweren dat iedereen tegen je is als mensen je erop aanspreken.

Echt man, ik treed @RidderBauknecht bij hoor, wat voor een snertniveau is dit.
 
Neen want Trump is overduidelijk mentaal fitter dan Biden. Het gaat hier niet om een gaffe hier en daar.



Dat hier is dus waarom ik hier een pak minder actief ben. Het constante ad hominem gedoe, karaktermoord op dit forum.
Als ik hier maar ook iets post over Biden, dan gaat het over Trump of een aanval op mij.

Ik heb niets eens gevraagd om een thread over dit...
Maar de thread is er nu wel. Dus grijp je kans om ons allemaal te overtuigen met wetenschappelijke onderzoeken, goed geïnformeerde bronnen,... We wachten in spanning af!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan