Zoals Mienod zegt gaan dat waarschijnlijk de klassiekers zijn qua rassen, die al even meegaan maar niet altijd de beste zijn. Bv. die rode Aalbes zal zeer waarschijnlijk Jonkheer van Tets zijn. Als dat je niet stoort, geen probleem lijkt me. Voor die prijs ga je niets beters vinden denk ik, en als je in het rabbithole van de fruitrassen wil duiken zijn er wel wat leuke sites waar je dat online ook kan bestellen.![]()
Fruitplant
Fruitplant. Belgische origine, buitenplant, keuze uit verschillende soorten: rode bessen, frambozen, groene kruisbessen, blauwe druiven, witte druiven, braambessen, vijgen, bosbessen en hazelnoten, planthoogte: 50-60 cmvan ALDI: alle info over dit product. Voeg het gewoon toe aan je...www.aldi.be
Iemand idee of dit oké is om te kopen? Ik heb nog wat vrije plaats en had gedacht om er enkele te zetten.
Ik zou wel op voorhand eens kijken hoe groot alles wordt en welke plaats je net hebt. Want zo'n aalbes of bosbes wordt een struikje, maar een braam kan redelijk ver kruipen, en een hazelnoot wordt echt een serieuze struik met stevige wortels.