Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guehi naar City, die stoppen ook niet hé![]()
Ik heb het gevoel, kan er naast zitten, dat die volledig is weggedeemsterd. Is uitgeleend geweest aan Forest als doublure van Aina / Williams, maar zich daar precies nooit kunnen manifesteren. Natuurlijk, bij Forest draait het niet zoals vorig seizoen, maar toch..Zinchenko op huurbasis naar Ajax en ze willen hem transfervrij vastleggen op het einde het seizoen. Was fan van hem, maar geen idee naar zijn huidig niveau.
Klopt, daarom mijn bedenkingen.Ik heb het gevoel, kan er naast zitten, dat die volledig is weggedeemsterd. Is uitgeleend geweest aan Forest als doublure van Aina / Williams, maar zich daar precies nooit kunnen manifesteren. Natuurlijk, bij Forest draait het niet zoals vorig seizoen, maar toch..
De constructie is veranderd. Ajax koopt zijn contract af en hij krijgt 6 maanden de tijd om te overtuigen. Dan wordt er gekeken of het contract verlengd wordt. Dezelfde constructie als bij Tomiyasu.Zinchenko op huurbasis naar Ajax en ze willen hem transfervrij vastleggen op het einde het seizoen. Was fan van hem, maar geen idee naar zijn huidig niveau.
Heeft nu echt wel eens absoluut niets laten zien he. En uiteraard verdient zo iemand een aanpassingsperiode. Maar snap wel dat men liever budget vrijmaakt voor de hiaten in de kern, zoals de 6 positie.Moro daarentegen gaat wss terug naar Spanje. Osasuna gaat hem mogelijks definitief over nemen. Ik vind het best snel voor een speler die pas een halfjaar geleden gehaald is. Ook al is het tot nu toe geen succes.
Valt zeker iets over te zeggen, maar ik vind het toch wat snel. Uiteindelijk gaat Zinchenko onze 6 worden wss en dat ligt al vast, dus denk niet dat het afhankelijk is van Moro zijn vertrek.Heeft nu echt wel eens absoluut niets laten zien he. En uiteraard verdient zo iemand een aanpassingsperiode. Maar snap wel dat men liever budget vrijmaakt voor de hiaten in de kern, zoals de 6 positie.
Denk dat Zinchenko toch vooral gehaald is als vervanger van Wijndal.Valt zeker iets over te zeggen, maar ik vind het toch wat snel. Uiteindelijk gaat Zinchenko onze 6 worden wss en dat ligt al vast, dus denk niet dat het afhankelijk is van Moro zijn vertrek.
Daar ging ik ook vanuit, maar die kan wel op de 6 natuurlijk. Door de geruchten ga ik ervanuit dat ge wel gelijk hebt. Hopelijk komt Alvarez alsnog. Zo een speler hebben we absoluut nodig, al is het ook geen echte leider, maar het type speler dat nodig is. Resink zou dicht bij Benfica staan, dus die vogel is wss vliegen.Denk dat Zinchenko toch vooral gehaald is als vervanger van Wijndal.
Beuker in Instanbul. Comeback van Alvarez?

Tielemans zie ik wel nooit naar daar gaan, die lijkt me het sportieve te hoog in het vaandel te hebben zitten.Could Cristiano Ronaldo Retire After Potential New Contract Through 2027? | FOX Sports
A retirement plan for Cristiano Ronaldo has been teased as Saudi Pro League officials reportedly line up 50 big-name players to join CR7 in the Middle East before the day comes for him to hang up his boots.www.foxsports.com
Los van het Ronaldo-bericht, geeft men aan dat de Saudische clubs deze transferzomer een centraal fonds van 2 miljard $ krijgen waaruit elke club naargelang diens noden geld kan krijgen om spelers aan te kopen. Vooral interessant voor ons Belgen is deze zin:
"Several other Premier League names are also under consideration", according to talkSPORT. They include Aston Villa duo Youri Tielemans and Amadou Onana and Arsenal forward Gabriel Martinelli.
Walgelijke strontzever.Could Cristiano Ronaldo Retire After Potential New Contract Through 2027? | FOX Sports
A retirement plan for Cristiano Ronaldo has been teased as Saudi Pro League officials reportedly line up 50 big-name players to join CR7 in the Middle East before the day comes for him to hang up his boots.www.foxsports.com
Los van het Ronaldo-bericht, geeft men aan dat de Saudische clubs deze transferzomer een centraal fonds van 2 miljard $ krijgen waaruit elke club naargelang diens noden geld kan krijgen om spelers aan te kopen. Vooral interessant voor ons Belgen is deze zin:
"Several other Premier League names are also under consideration", according to talkSPORT. They include Aston Villa duo Youri Tielemans and Amadou Onana and Arsenal forward Gabriel Martinelli.
Ik schat die wel hoger is dan de 3 prutsers dat we nu hebbenOhja en na dat nieuws van Guehi zullen wij dan maar even (hoogstwaarschijnlijk) een 20-jarige CV van Rennes gaan halen... wat een grap![]()
snap niet wat uw probleem is met Chalobah, das veruit de beste CV die we hebben. En dan zeggen dat een onbekende CV uit de ligue 1 beter is dan wat we hebben?Ik schat die wel hoger is dan de 3 prutsers dat we nu hebben
Badiashile & Tosin das idd brak daar ben ik mee akkoord. Maar Trevoh? Nee dat snap ik in de verste verte niet. Pas op, is niet foutloos eh maar imo echt wel iets om op te bouwen.Wat we vroeger hadden en nu vergelijkt met Chalobah en de rest is het toch serieuze downgrade. En zeker met Sanchez erachtersnap niet wat uw probleem is met Chalobah, das veruit de beste CV die we hebben. En dan zeggen dat een onbekende CV uit de ligue 1 beter is dan wat we hebben?Badiashile & Tosin das idd brak daar ben ik mee akkoord. Maar Trevoh? Nee dat snap ik in de verste verte niet. Pas op, is niet foutloos eh maar imo echt wel iets om op te bouwen.