Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Uitstekend

Da's een verschil in verwachtingen dan denk ik. Ik vind dat die oprecht veel heeft gespeeld bij Coventry. Verschil in intensiteit ivm Frankrijk/België is enorm, ik zou niet gedacht hebben dat die dan effectief zoveel zou spelen.

Ik spreek het niet tegen door de assists er bij te betrekken. Ik spreek het tegen én geef dan nog een uitbreiding met assists omdat ik vind dat goals alleen niets zeggen in de statistieken. Ik zie precies andere statistieken dan u blijkbaar. Ik zie bij Coventry bv 2goals in 786 minuten (transfermarkt).
Maar da's dan nog allemaal los van de vraag of goals effectief een goede representatie zijn van zijn prestaties en potentieel.

Net als ruzie, maakt ge transfers altijd met twee. "Uiteraard is Coverntry blij, het spaart hun geld uit" vind ik alweer zo kort door de bocht. Alsof er geen andere beweegredenen kunnen zijn. Hoeveel verdient zo een gast ook uberhaupt?
Daarnaast kan ik me wel een hele boel redenen verzinnen waarom het interessant kan zijn voor Kaiserslauteren om Bassette te huren, maar geen idee of die kant noch wal slaan want ik heb, zoals gesteld, geen enkele match van die kerel gezien.

Uiteraard zou het fijner zijn voor Kaiserslauteren om een jeugdspeler in te zetten, maar misschien zijn er rationele redenen waarom ze dat niet doen. Er is niemand voldoende getalenteerd beschikbaar, Bassette komt quasi gratis, of ze hebben redenen te geloven dat ze hem beter kunnen maken en hopen hem uiteindelijk te kopen?

Ik begrijp het sentiment van uw insteek zeker. Ik wou ook dat ik het beter begreep.

In dit artikel spreekt men over 260,000 pond per jaar, omgerekend 300k euro. Hij is daarmee geen grootverdiener, maar je leest in deze redditpost dat Coventry City eigenlijk zonder transfers altijd verlies draait en best werkt aan verlaging van de loonlast. Gezien hij nog 3 jaar contract heeft, zou dat toch een 900k euro besparing zijn. Gene kattenpis.
Deze website geeft wat meer informatie over de tegenvallende prestaties van Bassette bij Coventry, reeds 18 April vorig jaar en vermeldt tevens dat zijn goals zonder echte verdienste van hem tot stand kwamen. TL,DR: veel werk- en strijdlust, weinig techniek en te kort aan fysieke sterkte in de Championship.

En op mijn transfermarkt staat er 2 goals in 904 minuten. Vreemd.

Ook bij Kaiserslautern zal hij geen grootverdiener zijn, maar het is geen geheim dat die al jarenlang met financiële problemen kampen. Het is daarom des te bevreemdend dat die geld uitgeven aan een speler die weinig tot niets bewezen heeft ipv intern iemand te promoveren om als bankwarmer te dienen.

Toch weer veel woorden voor een non-discussie eigenlijk waarin ik enkel een sneer wilde geven naar ondoordacht transferbeleid bij voetbalclubs met een penibele financiële situatie. Maar goed, ik had de assist van Bassette in de EFL Cup niet meegerekend. Dat verandert de zaak wel. Mea culpa.

Serieuze aderlating voor jullie.
Goh.
Behaalt al lang geen niveau meer.
Eerst door dat schandaal maar ook erna lijkt zijn kop er niet meer naar te staan en dan liever naar Flamengo dan spuds.
Dan liever verkopen en investeren in centrale verdedigers.

Maar 40M is weer met verlies verkopen vooral.

Als die in vorm is en er zin in heeft een absolute topper natuurlijk.

Goh.
Behaalt al lang geen niveau meer.
Eerst door dat schandaal maar ook erna lijkt zijn kop er niet meer naar te staan en dan liever naar Flamengo dan spuds.
Dan liever verkopen en investeren in centrale verdedigers.

Maar 40M is weer met verlies verkopen vooral.

Als die in vorm is en er zin in heeft een absolute topper natuurlijk.
Hoe kan Flamengo zo'n bedrag neerleggen?

In dit artikel spreekt men over 260,000 pond per jaar, omgerekend 300k euro. Hij is daarmee geen grootverdiener, maar je leest in deze redditpost dat Coventry City eigenlijk zonder transfers altijd verlies draait en best werkt aan verlaging van de loonlast. Gezien hij nog 3 jaar contract heeft, zou dat toch een 900k euro besparing zijn. Gene kattenpis.
Deze website geeft wat meer informatie over de tegenvallende prestaties van Bassette bij Coventry, reeds 18 April vorig jaar en vermeldt tevens dat zijn goals zonder echte verdienste van hem tot stand kwamen. TL,DR: veel werk- en strijdlust, weinig techniek en te kort aan fysieke sterkte in de Championship.

En op mijn transfermarkt staat er 2 goals in 904 minuten. Vreemd.

Ook bij Kaiserslautern zal hij geen grootverdiener zijn, maar het is geen geheim dat die al jarenlang met financiële problemen kampen. Het is daarom des te bevreemdend dat die geld uitgeven aan een speler die weinig tot niets bewezen heeft ipv intern iemand te promoveren om als bankwarmer te dienen.

Toch weer veel woorden voor een non-discussie eigenlijk waarin ik enkel een sneer wilde geven naar ondoordacht transferbeleid bij voetbalclubs met een penibele financiële situatie. Maar goed, ik had de assist van Bassette in de EFL Cup niet meegerekend. Dat verandert de zaak wel. Mea culpa.
Ik ga die laatste match van ons tegen KVM twee jaar geleden nooit vergeten. Had diene iet of wat overzicht gehad, hij was gewoon matchwinnaar geweest. Maar zelden iemand met zo'n oogkleppen op een veld gezien, gelukkig voor ons. Idem voor Storm in die wedstrijd trouwens.

Ik snap het ook niet goed. Toegegeven, ik heb hem (helaas) enkel bij de rode duivels zien spelen, maar die komt toch op alle vlakken tekort? Da's ne goeie subtopper in de pintjesliga, maar toch niet voor zo'n clubs? Of zie ik het nu echt zo verkeerd :unsure:

Ik snap het ook niet goed. Toegegeven, ik heb hem (helaas) enkel bij de rode duivels zien spelen, maar die komt toch op alle vlakken tekort? Da's ne goeie subtopper in de pintjesliga, maar toch niet voor zo'n clubs? Of zie ik het nu echt zo verkeerd :unsure:
Die teert op een goede periode bij Stade Reims, versierde zo een transfer bij Leicester maar is toen met Leicester gedegradeerd. Als je zelf op de bank blijft voor Vestergard…

Goede deal toch voor hem, was blijkbaar zelfs geen basisspeler meer in de Engelse 2de klasse...

En dan nu mag hij het gaan proberen in het prinsendom, mét zelfs nog een aankoopoptie.

Maximilian Ibrahimovic op huurbasis voor een halfjaar met aankoopoptie naar Ajax. Natuurlijk mooi dat hij net zoals zijn vader voor Ajax gaat spelen. Hopelijk is hij wel gehaald op basis van kwaliteiten en niet vanwege zijn naam.

Paulo dat Silva komt ook over van NEC. Het zou een talent moeten zijn die beheerd werd door Liverpool, Benfica en Feyenoord, maar wou graag in Nederland blijven. Ondanks dat Feyenoord meer wou betalen, kiest hij toch voor het project bij Ajax.

Terug
Bovenaan