Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor €520.000.000 mag dat precies wel perfect zijn ...Yes guehi binnen! Perfect transfer window![]()

Voor €520.000.000 mag dat precies wel perfect zijn ...
Heeft Liverpool niet om en bij de 500miljoen uitgegeven ondertussen?![]()
ook wel voor 250m verkocht

Deal agreed for Jackson to join Bayern Munich
A deal has now been agreed between Chelsea and Bayern Munich for Nicolas Jackson.
Chelsea have got the obligation element they wanted in the initial loan agreement.
The loan fee has been negotiated up to £14.2m (€16.5m).
The obligation to buy has been agreed at £56.2m (€65m), with the total package worth £70.5m.
The move is subject to Chelsea board approval and completion of documents.
Disasi stond in de belangstelling van Bournemouth, tenzij die nu een andere stopper hebben gehaald?Blijkbaar ook nog George verkocht aan Fulham voor 22 mil pond. Niet meteen een speler die wegmoest dacht ik, is dit weekend nog ingevallen voor Delap. Van de spelers die dan weer wegmoeten hoor ik jammer genoeg niets... ge gaat mij toch niet zeggen dat er niemand geïnteresseerd is in een Disasi?
Ik verwacht mss toch nog een (verhoogd) bod op die kerel van Barça.
West Ham praat met Chelsea over Disasi blijkbaar (on loan)Disasi stond in de belangstelling van Bournemouth, tenzij die nu een andere stopper hebben gehaald?
Sambi Lokonga naar Hamburg.
Leuke transfer.
Of naar een andere topclub.En wie weet, als hij het daar goed doet, kan hij wel naar Club Brugge!

Vermeeren naar Marseille. Huur + aankoopoptie.