Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Hmmmm.

Neen, ik heb het nog eens gelezen, maar ik zie nergens zelfs maar de minste toespeling naar dat ik het wel op niveau van een individuele competitie goed vind.
Ik vond het gewoon ironisch dat je er Bayern uitpikte die geen spelers meer kan krijgen terwijl ze in de Bundesliga net hetzelfde doen (qua competitie kapotmaken). Gewoon een slecht voorbeeld imo.

Ik vond het gewoon ironisch dat je er Bayern uitpikte die geen spelers meer kan krijgen terwijl ze in de Bundesliga net hetzelfde doen (qua competitie kapotmaken). Gewoon een slecht voorbeeld imo.
Helemaal geen slecht voorbeeld in de context van het Europees voetbal, waar zij traditioneel een van de absolute grootmachten zijn en nauwelijks nog spelers uit andere topcompetities lijken te kunnen overtuigen om naar hen te komen. Het is niet dat je nog veel clubs van die grootorde als Bayern kan vinden om als voorbeeld te dienen he.

Dat ze al jaar en dag zelf de Bundesliga leeg kopen is een feit, en draagt allicht ook ten dele bij aan waarom die competitie haar aantrekkelijkheid verliest, maar dat doet verder niets af aan het voorbeeld in de internationale context.

Laatst bewerkt:
Kunnen de Liverpool-fans (@gamer5 en @exCite ) me meer vertellen over James McConnell? Ajax zou hem gaan huren en ik ben een beetje sceptisch. Er werd met grote namen gegooid om Henderson te vervangen, maar een 20-jarige gaan huren bij Liverpool maakt me voorlopig nog niet blij.

Kunnen de Liverpool-fans (@gamer5 en @exCite ) me meer vertellen over James McConnell? Ajax zou hem gaan huren en ik ben een beetje sceptisch. Er werd met grote namen gegooid om Henderson te vervangen, maar een 20-jarige gaan huren bij Liverpool maakt me voorlopig nog niet blij.
Een jeugdspeler gaan huren terwijl je zelf talentvolle jeugdspelers hebt ... raar.

Wordt heel hoog ingeschat door Klopp en Slot. 2 jaar geleden komen piepen en wel al wat in de eerste ploeg gespeeld, vooral bekermatchen natuurlijk.

Goed voor ons dat hij daar wat ervaring gaat opdoen natuurlijk. Een voetballende 6, dus hij zal daar wel passen.

Een jeugdspeler gaan huren terwijl je zelf talentvolle jeugdspelers hebt ... raar.
Zo werkt een jeugdopleiding natuurlijk wel niet. Geen echte 6 in de kern die je al kan gebruiken. Voor Mokio is het bv nog te vroeg. Fitz-Jim geen echt 6 profiel. Dan is een huur toch zo raar niet. En een 20 jarige is geen 17 jarige he.

Ik ga ervan uit dat Heitinga die mss wel beter zal kunnen inschatten, en men daarom bij deze naam is uitgekomen. Heel benieuwd alleszins. Onze keeper lijkt alvast een voltreffer, die ook van Liverpool komt.

Zo werkt een jeugdopleiding natuurlijk wel niet. Geen echte 6 in de kern die je al kan gebruiken. Voor Mokio is het bv nog te vroeg. Fitz-Jim geen echt 6 profiel. Dan is een huur toch zo raar niet. En een 20 jarige is geen 17 jarige he.

Ik ga ervan uit dat Heitinga die mss wel beter zal kunnen inschatten, en men daarom bij deze naam is uitgekomen. Heel benieuwd alleszins. Onze keeper lijkt alvast een voltreffer, die ook van Liverpool komt.
Zoals Hans zegt, zo werkt dat niet he, ze hebben bij Ajax duidelijk dat profiel niet.
Wordt heel hoog ingeschat door Klopp en Slot. 2 jaar geleden komen piepen en wel al wat in de eerste ploeg gespeeld, vooral bekermatchen natuurlijk.

Goed voor ons dat hij daar wat ervaring gaat opdoen natuurlijk. Een voetballende 6, dus hij zal daar wel passen.
Idd, vond hem ook wel goed spelen in die matchen die hij dan speelde, om elke week daar te staan bij een ploeg die de PL en CL ambieert nog te licht, maar kan bij Ajax denk ik zeker zijn steentje bijdragen en (belangrijk voor ons) nog wat doorgroeien.

Nkunku zou naar Milan gaan 42M€

Xavi Simons zou in Londen al zijn; al dan niet voor Spurs of ons🤔

Jackson zal uitgeleend worden aan Bayern

Jammer, zoveel talent toen die vertrok bij RAFC, maar als je zelfs bij een Duitse subtopper je niet kan doorzetten, is het misschien een mentale kwestie.

Jammer, zoveel talent toen die vertrok bij RAFC, maar als je zelfs bij een Duitse subtopper je niet kan doorzetten, is het misschien een mentale kwestie.
Nochtans wel veel gespeeld vorig seizoen. Hij zal niet top geweest zijn, maar dat was het geval voor heel die ploeg. En met de pandoering tegen Bayern in de openingswedstrijd lijkt er daar niet direct beterschap te zijn, ook niet met zijn vervangers. Toch een gek verhaal.

Terug
Bovenaan