Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Bij Ajax is de leegloop op gang aan het komen. Sosa, Medic, Rasmussen en Hlynsson zouden allemaal al weg zijn of toch zo goed als. Mannsverk en Henderson zouden ook weggaan. Dan nog hopen op Gorter, Brobbey, Van den Boomen, Forbs, Wijndal en Akpom. Hoewel ik Akpom nog verdienstelijk vond, maar die is gewoon te duur voor wat hij laat zien. Hij was beter onze eerste spits geweest, want die had meer gescoord dan Brobbey :unsure: .

Bij Ajax is de leegloop op gang aan het komen. Sosa, Medic, Rasmussen en Hlynsson zouden allemaal al weg zijn of toch zo goed als. Mannsverk en Henderson zouden ook weggaan. Dan nog hopen op Gorter, Brobbey, Van den Boomen, Forbs, Wijndal en Akpom. Hoewel ik Akpom nog verdienstelijk vond, maar die is gewoon te duur voor wat hij laat zien. Hij was beter onze eerste spits geweest, want die had meer gescoord dan Brobbey :unsure: .
De haarlijn van Davy Klaassen vraagt ook een transfer naar Turkije 😂

Die goedkope arrogante laxe houding van Bayern weer deze transfer periode..
Woltemade.. Effe bod doen van 40M..
Stuttgart zit in een positie dat je ze niet kunt body checken met geld 😑🙄

Petrovic zou naar Wolves gaan voor 25mil £, volgens mij is die nochtans veel beter dan Sanchez... Tzal puur voor de profit zijn...

Bakayoko voor 18+4 aan bonussen naar Leipzig wss. Goed onderhandeld van PSV na zo'n slecht seizoen en 1-jarig contract. Ook een goede stap van Johan zelf.

Moro eindelijk officieel 5 jaar getekend bij Ajax. Kost 9.5 + 1.5 miljoen aan bonussen. Ben wel benieuwd naar deze speler.

Bakayoko voor 18+4 aan bonussen naar Leipzig wss. Goed onderhandeld van PSV na zo'n slecht seizoen en 1-jarig contract. Ook een goede stap van Johan zelf.
Ik vraag me af of hij zich kan herpakken. Speelde heel dom het hele jaar lang, verre van de frivole en vlotte speler het seizoen ervoor. Lijkt me een monumentale taak om in een zwaardere competitie proberen weer boven te komen drijven maar hopelijk lukt het hem.

Ik vraag me af of hij zich kan herpakken. Speelde heel dom het hele jaar lang, verre van de frivole en vlotte speler het seizoen ervoor. Lijkt me een monumentale taak om in een zwaardere competitie proberen weer boven te komen drijven maar hopelijk lukt het hem.
Leipzig is wel een goede club voor jonge spelers, dus op dat vlak is het wel een goede keuze denk ik. Ik blijf me wel afvragen of het een one season wonder is of dat vorig jaar een dipje was. Zelfs in dat succesvol seizoen was er al wat kritiek op zijn beperkingen.

Leipzig is wel een goede club voor jonge spelers, dus op dat vlak is het wel een goede keuze denk ik. Ik blijf me wel afvragen of het een one season wonder is of dat vorig jaar een dipje was. Zelfs in dat succesvol seizoen was er al wat kritiek op zijn beperkingen.
Hij had gewoon afschuwelijke timing en keuzes dit seizoen. Is dat een kwestie van overthinken na het succes? Wie weet, de voetjes zijn er wel maar je moet echt wel overzicht kunnen behouden. Dat is de grote uitdagingen voor velen. Doku heeft ook heel veel last weer met zijn momenten uit te kiezen. Je kan zo op je eentje het tempo van de gehele match doen kelderen, wat hun type spel niet helpt. Zodra je stilstaat verdwijnt het doelgevaar exponentieel met elke seconde omdat tegenstand beter en beter in positie kan gaan staan.

In een actie even vertragen of stilstaan om dan een richting uit te dashen met nog één of twee fakes tussendoor is nog oké. Maar na elke speler uit te schakelen weer stilstaan is gewoon nutteloos. Dat soort spelers is eerder eenstrijd met zichzelf aan het voeren dan met de tegenstander van zodra ze consistent gaan inzetten op die startsnelheid.

Terug
Bovenaan