Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Ik vraag me trouwens wel af of McTominay dan gewoon bij Napoli blijft of niet.

Of gewoon samen met KDB op het middenveld?
Ik vermoed dat Conte daar wel een mouw aan kan passen door die samen te zetten.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe genialer ik deze transfer blijf vinden. Niet voor het snelle geld in de warme landen of de MLS kiezen, maar gaan voor een echte topclub in een aantrekkelijke competitie om daar samen te spelen met uw buddy die je op het veld blindelings vindt.

Had blijkbaar ook al een band met de stad, is er getrouwd.

Enige dat ik me afvraag is of hij klaar is voor de aandacht, de supporters in Napels zijn toch van een nét wat andere orde dan die in Manchester 😅

Ik vraag me trouwens wel af of McTominay dan gewoon bij Napoli blijft of niet.

Of gewoon samen met KDB op het middenveld?
Gewoon samen he. Moet perfect kunnen imo. McTominay zelfde rol en dan KDB die van iets lager op het veld dirigeert. Die kan volgens mij zelfs gewoon gebruikt worden in die rol die Pirlo vroeger had bij Juve.

McTominay wegdoen na zo'n seizoen zou toch ook nergens op slaan trouwens, die heeft een heel groot aandeel in de titel van Napels gehad.

Hij gaat 12 miljoen euro netto per jaar verdienen (speciaal tax regime in Italië). Levert dus maar weinig in tov bij City. Goede deal.

Hij gaat 12 miljoen euro netto per jaar verdienen (speciaal tax regime in Italië). Levert dus maar weinig in tov bij City. Goede deal.

Verdiende die niet iets van een €25 miljoen per jaar bij City?

Zal mss geen netto zijn geweest.

Blijkbaar trekken die ouders van wirtz ook nog eens een dikke 10Meuro.
Las toch meer en meer dat de ouders er ook bij betrokken zijn.

Pogba gaat weer voetballen. Transfervrij naar Monaco.

Ajax heeft Moro binnen van Real Valladolid. Hij zou ik de winter al komen, maar een breuk in de schouder (meen ik), deed roet in het eten gooien. De interesse is gebleven en hij komt alsnog. Ken hem niet, dus laat me graag verrassen.

Duurste contract in de sportgeschiedenis: zóveel honderden miljoenen gaat Cristiano Ronaldo komende jaren verdienen bij Al-Nassr
https://www.hln.be/buitenlands-voet...omende-jaren-verdienen-bij-al-nassr~a3a65aa4/

€490.000 per dag! :crazy:
Tot slot zouden Ronaldo en zijn gezin, bovenop dat waanzinnige contract, ook zestien personeelsleden ter beschikking krijgen in hun luxueuze woonst in Riyad - allemaal worden ze betaald door Al-Nassr. Het zou gaan om drie persoonlijke chauffeurs, vier huishoudsters, twee koks, drie tuinmannen en vier beveiligingsagenten. De club voorziet ook een privéjet en sponsordeals die zullen oplopen tot 70 miljoen euro.
waanzinnig

Terug
Bovenaan