Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Drukke dag bij Liverpool. Frimpong officieel, 130m voor Wirtz geboden en op één of andere manier 10m losgeweekt bij real voor een gratis speler.
130m voor Wirtz :unsure:

Wat is trouwens de bedoeling? Voldoet Diaz niet of gaat Slot zijn systeem bijschaven?

Zouden jullie die 130m niet beter spenderen aan een spits, genre Isak, vraag ik mij ook af?

130m voor Wirtz :unsure:

Wat is trouwens de bedoeling? Voldoet Diaz niet of gaat Slot zijn systeem bijschaven?

Zouden jullie die 130m niet beter spenderen aan een spits, genre Isak, vraag ik mij ook af?
Slot heeft een 10 nodig, en blijkbaar gaan we ook voor een spits nog. Zullen wel zien, Slot heeft het vertrouwen verdiend 😝.

En real betaalt nog 2 maanden geloof ik. Absurd.
Is het ook niet halvenhalf omdat ze vanuit Real overduidelijk al afspraken gemaakt hadden met Trent vóór ze officieel mochten onderhandelen? Lees wat zwijggeld betalen zodat iedereen er wat proper uitkomt.

Is het ook niet halvenhalf omdat ze vanuit Real overduidelijk al afspraken gemaakt hadden met Trent vóór ze officieel mochten onderhandelen? Lees wat zwijggeld betalen zodat iedereen er wat proper uitkomt.
Geen idee. Een transfervrije speler mag vanaf januari onderhandelen meen ik.

Nu zou Chelsea praten met Maignan van Milan 🤣 ik volg de serie A niet,hoe doe die het? Is nr 1 van Frankrijk zag ik

Alles op alles zetten om zijn 10de seizoen een succes te maken en dan afzwaaien?

Wel knap, meer dan een miljard uitgegeven al in zijn trainerscarrière, wie kan dat zeggen? Gemiddeld 350miljoen per CLtitel.
Man City in the last 6 months:

🇪🇬 Marmoush, €75M
🇪🇸 Nico Gonzalez, €60M
🇰🇿 Khusanov, €40M
🇧🇷 Vitor Reis, €40M
🇳🇱 Reijnders, €70M
🇫🇷 Cherki, €40M
🇲🇦 Aït-Nouri, €50M

Anyone know what's happening with these 115 charges yet?

Las dat op x.. Thja..

Ze zullen Grealish proberen verlappen voor veel oliedollars. KDB zijn zwaar contract valt weg

🇪🇬 Marmoush, €75M
🇪🇸 Nico Gonzalez, €60M
🇰🇿 Khusanov, €40M
🇧🇷 Vitor Reis, €40M
🇳🇱 Reijnders, €70M
🇫🇷 Cherki, €40M
🇲🇦 Aït-Nouri, €50M

Las dat op x.. Thja..
Als je zo dat lijstje ziet, dan zou je denken dat het aankopen van United zijn ipv City.

🇪🇬 Marmoush, €75M
🇪🇸 Nico Gonzalez, €60M
🇰🇿 Khusanov, €40M
🇧🇷 Vitor Reis, €40M
🇳🇱 Reijnders, €70M
🇫🇷 Cherki, €40M
🇲🇦 Aït-Nouri, €50M

Las dat op x.. Thja..
Aït-Nouri is wel geen Marokkaan, maar een Algerijn.

Terug
Bovenaan