Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Ik denk dat hij de fysieke limieten wel ver gepasseerd is nu. Premier League is compleet uit den boze. Gyokeres vervangen bij Sporting en wat voorzetten binnenkoppen. Ik denk dat hij nog wilt proberen om het WK volgend jaar mee te doen...

Al vrees ik dat hij gaat moeten inzien dat pensioen als speler de noodzaak gaat zijn.

Ik denk dat hij de fysieke limieten wel ver gepasseerd is nu. Premier League is compleet uit den boze. Gyokeres vervangen bij Sporting en wat voorzetten binnenkoppen. Ik denk dat hij nog wilt proberen om het WK volgend jaar mee te doen...

Al vrees ik dat hij gaat moeten inzien dat pensioen als speler de noodzaak gaat zijn.

Pensioen op het allerhoogste niveau, ja, maar die heeft als 39/40 jarige nog altijd wel 75 goals gescoord in de laatste 2 seizoenen. Saudische competitie is natuurlijk geen geweldig hoog niveau, maar sowieso dat hij in de MLS ook topscorer wordt als hij bij een goede ploeg daar gaat spelen.
Zet die bij Inter Miami met Messi achter hem, en ervan uitgaande dat de ego's niet clashen, scoort die daar ook 20 of 30 keer. En gezien het WK in de VS is, zou dat perfecte voorbereiding zijn voor hem.

Sporting Lissabon lijkt me ook wel reeds te hoog gegrepen, daar had hij naartoe moeten gaan voor hij naar de zandbak trok.

Pensioen op het allerhoogste niveau, ja, maar die heeft als 39/40 jarige nog altijd wel 75 goals gescoord in de laatste 2 seizoenen. Saudische competitie is natuurlijk geen geweldig hoog niveau, maar sowieso dat hij in de MLS ook topscorer wordt als hij bij een goede ploeg daar gaat spelen.
Zet die bij Inter Miami met Messi achter hem, en ervan uitgaande dat de ego's niet clashen, scoort die daar ook 20 of 30 keer. En gezien het WK in de VS is, zou dat perfecte voorbereiding zijn voor hem.

Sporting Lissabon lijkt me ook wel reeds te hoog gegrepen, daar had hij naartoe moeten gaan voor hij naar de zandbak trok.
Dat ja. Want ondanks de zandbak laat ie nog steeds ronkende en jonge namen achter hem in het top scorer klassement. Zou me niet verbazen moest ie zoals Romario nog minstens 2,3 jaar verder doen gezien zijn ego / of Uber zelfvertrouwen..

Brazilie zou waarschijnlijk ook wel nog een goeie competitie zijn voor hem, denk ik. Of Japan. Alle twee vrij technische competities, waarbij het fysieke minder telt en het tempo niet Europees hoog ligt.

Real Madrid zou interesse hebben in Angelo Stiller (VfB Stuttgart).
Dit zou ook los staan van het plan om Nico Paz (Como) terug te halen.

Daarnaast is het nog wachten op Alvaro Carreras (Benfica)

Drukke zomer voor Don Florentino :)

Madrid betaald 10 miljoen voor TAA terwijl die volgende maand gewoon vrij is :D
Komt nogal onnozel over idd, maar 't is natuurlijk voor 't WK voor clubs. Als je die wil winnen kan je wel wat kwaliteit gebruiken en gezien de blessures die we momenteel hebben dan kan ik het wel begrijpen.

Drukke dag bij Liverpool. Frimpong officieel, 130m voor Wirtz geboden en op één of andere manier 10m losgeweekt bij real voor een gratis speler.

Terug
Bovenaan