Ik denk niet veel mensen. Maar zo'n verhalen zijn natuurlijk mooi.![]()
Binnenland - Jupiler Pro League 2024-2025
Ongelooflijk dat we dit niet winnen 😔 We zullen het positief bekijken. We gaan als eerste de winterstop in en het lijkt nu wel dat we onze vorm terughebben. De vorm voor de winterstop dan :D Vorige speeldag tegen Anderlecht had alvast weinig met vorm te maken, maar met een hele slechte...www.beyondgaming.be
![]()
Binnenland - Jupiler Pro League 2024-2025
Voor mij goed! Na het seizoen van vorig jaar toch al even een fijn momentje ... helemaal alleen op nummer 1. Vooral ook een ploeg gezien met veel vechtlust, ze knokten echt voor elke bal, wat zeker nodig is tegen Cercle. Dat heeft Simons er toch goed in gekregen. En de gouden Stier in onze...www.beyondgaming.be
Oeimisschien ken ik gewoon helemaal niks van voetbal maar nooit gedacht dat Lammens de stap naar een 'topclub' in de Premier League zou kunnen zetten.
Langs de andere kant is het naar het kerkhof van Man Utd, als speler in zijn positie kan je dat natuurlijk niet weigeren.
misschien ken ik gewoon helemaal niks van voetbal maar nooit gedacht dat Lammens de stap naar een 'topclub' in de Premier League zou kunnen zetten.