Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Veel te weinig om op drie fronten mee te spelen dus. Nuja, de transferperiode is in België nog wel even open maar de Europese lijsten moeten wel vroeger binnen.

Ze zouden voor twee spitsen gaan. Ze waren al bezig met één profiel toen Oh nog niet op vertrekken stond en dat zouden er nu twee zijn. Maar het gaat idd heel snel moeten....

Bij Brugge mag er eentje vertrekken

Maar niet naar ons (aub)

Edit: Die Erabi die eerst Millwall zou verliezen, zou nu toch komen omdat die als eerste spits zou komen. Wat ik ervan gezien heb, stond me wel niet aan dus ik hoop dat we inderdaad voor twee spitsen gaan.

Laatst bewerkt:
Dus Genk heeft op een week tijd 55 miljoen gefixed voor twee spitsen die niet van bijzonder speciaal niveau zijn. Dat is serieus goed gewerkt daar in de Limburg. Die Oh heeft een marktwaarde van om en bij de 4 miljoen... Maar goed, Stuttgart heeft net heel veel geld vanuit Engeland gekrege.

Benieuwd wie ze nu gaan halen, want ze gaan toch iemand moeten halen die er direct kan staan.

Het avontuur van Francis Amuzu bij Gremio is nog geen succes en blijkbaar denkt de winger aan een terugkeer naar België. Union toont interesse, maar dat ziet Amuzu niet zitten. Hij werd ook aangeboden bij Anderlecht, maar daar hebben ze momenteel andere prioriteiten.

Yep, wij hebben wingers genoeg ja.. (nu niet dat Ciske persé moet terugkomen)

Als oh vertrekt voor t bedrag dat ze zeggen hebt ge met uitgaande transfers van baah, tolu, penders en Oh een slordige 92miljoen euro binnengeharkt.. das toch ff om stil van te worden.

Als Genk zijnde leg je toch gewoon die 10 miljoen voor Dolberg?
Tenzij die echt niet in België wil blijven.
Clubs in België zijn veel te braaf als het over binnenlandse spelers gaat. Ik zou als Genk en Club ook gewoon 10M bieden op Dolberg tbh, eens zie hoe graag hij dan nog gaat blijven 😛

Man Utd zou een akkoord hebben met Antwerp over Lammens, een deel van 18,2 miljoen pond. Man Utd en Lammens hebben eerder al een persoonlijk akkoord bereikt voor een contract van 5 jaar, hij is zonet op een privévlucht gestapt voor zijn medical.

Terug
Bovenaan