Net als Balikwisha die ook een transfer zou makenLammens ontbreekt in ieder geval in de wedstrijdselectie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net als Balikwisha die ook een transfer zou makenLammens ontbreekt in ieder geval in de wedstrijdselectie.
Ik heb ergens gelezen dat ze sowieso geen vervanger gingen halen. Maar nu dat we dicht bij CL staan zal dat de zaak wat veranderen en hem niet meer willen zien vertrekken.Bijzonder triest, mja, Marseille zou geen bankgaranties kunnen geven en er is vooralsnog geen bod van een andere club.
We zijn al quasi eind augustus dus dat je als club dan besluit dat er tijd genoeg is geweest om hem te komen halen, lijkt me niet onlogisch. Club heeft wellicht weinig zin om hem kwijt te geraken vlak voor het einde van de transferperiode zonder waardig alternatief.
Antwerp snakt naar geld en wilt niet dat Lammens flatert of geblesseerd geraakt. Hijzelf wou spelen.Lammens ontbreekt in ieder geval in de wedstrijdselectie.
Ik heb ergens gelezen dat ze sowieso geen vervanger gingen halen. Maar nu dat we dicht bij CL staan zal dat de zaak wat veranderen en hem niet meer willen zien vertrekken.
Hij zat alvast te lachen op de bank vorige week tijdens de match van de Rangers, dus zo erg zal het niet zijn. Ik snap Club wel als ze bij Marseile geen bankgaranties kunnen geven dat een verkoop niet voor meteen is.Ik lees overal dat Ordonez kwaad is dat hij niet meer weg mag. Hebben we daar effectief al een reactie van hem zien verschijnen?
Het wilt niet zeggen omdat hij ontevreden is, dat hij niet meer kan lachen heHij zat alvast te lachen op de bank vorige week tijdens de match van de Rangers, dus zo erg zal het niet zijn. Ik snap Club wel als ze bij Marseile geen bankgaranties kunnen geven dat een verkoop niet voor meteen is.
. Allè, het zal wel ergens vandaan komen, dat bericht.En waarom?Het wilt niet zeggen omdat hij ontevreden is, dat hij niet meer kan lachen he. Allè, het zal wel ergens vandaan komen, dat bericht.
Daar heb je gelijk in, wat betreft sites zoals voetbal24. Maar dit bericht is ook opgepikt door de gewone gazetten. Er staat ook niet dat hij woedend is, maar "not amused". Dat kan toch perfect waar zijn als ze hem een transfer hebben beloofd en het er niet van lijkt te komen. Hoe de vork uiteindelijk aan de steel zit, weten wij toch niet, maar dat hij een keer aan het lachen is, wilt toch ook niet het tegendeel bewijzen.En waarom?
Als er nu één ding is waar we ons niet blind op moeten staren, zijn het wel artikels/berichten van bepaalde nieuwssites. Als ik bv. Ordoñez even google zie ik al meteen een artikel van voetbal24 waar Ordonez zou weigeren om ooit nog voor Club te spelen.
De hoeveelheid onzin die ik in mijn leven al van voetbal24 heb gelezen valt niet te overzien.
Hij zal misschien wel weg willen, maar niet op de manier van Jashari die absoluut naar zijn droomclub wilde gaan.Daar heb je gelijk in, wat betreft sites zoals voetbal24. Maar dit bericht is ook opgepikt door de gewone gazetten. Er staat ook niet dat hij woedend is, maar "not amused". Dat kan toch perfect waar zijn als ze hem een transfer hebben beloofd en het er niet van lijkt te komen. Hoe de vork uiteindelijk aan de steel zit, weten wij toch niet, maar dat hij een keer aan het lachen is, wilt toch ook niet het tegendeel bewijzen.
PSV wou hem mss huren? Al hoor ik elke dag wel een nieuwe naamBrugge kan nu Taremi gaan halen bij Inter en dan hebben ze een goeie backup voor in de JPL met UCL ervaring![]()

Hij zal misschien wel weg willen, maar niet op de manier van Jashari die absoluut naar zijn droomclub wilde gaan.
Zoals @Solleke89 ook al zegt vind ik Marseille persoonlijk geen grote stap vooruit. Zeker niet gezien Club nu ook weer terug op een zucht van de CL staat. Dat zal misschien ook wel meespelen in zijn beslissing.
en hier is de reden dat er geen vervanger wordt gehaald:
Deze moet ook weg. Die is het geld toch niet waard geweest.
Naast zijn ondermaatse prestaties speelde ook Furo zijn rol in de beslissing van Club. De getalenteerde aanvaller eist via zijn management sportieve garanties en kansen in de eerste ploeg. Maar tweede spits zal hij voorlopig niet worden bij Club.
Het dossier van Furo is complex. Club moest vorige zomer al diep in de buidel tasten om zijn contract tot 2027 open te breken en ploegen als RB Leipzig af te houden. Spelers onder 18 kunnen voor maximaal drie jaar worden vastgelegd. Vandaar dat er opnieuw gepraat wordt over een langere verbintenis. Onderhandelingen die nu eindelijk de goeie richting lijken uit te gaan. Het gaat nu enkel nog over de cijfers, niet meer over het sportieve plan.
De Belg met Nigeriaanse roots viel vorig seizoen op in de Challenger Pro League en de Youth League. Hij is fysiek sterk en wendbaar, beschikt over goeie voeten en scorend vermogen en zorgt ook voor diepgang. Kortom: een complete spits.
Furo speelde tot nu toe geen minuut voor Club, maar verwacht wordt dat hij ergens dit seizoen zijn debuut maakt. Het is wachten op het moment dat hij er écht klaar voor is.