Als Ordonez én Onyedika blijven, dan hoeft er voor mij ook niet per se nog iets bij.
Spileers laten ze nu precies wel bewust staan, en wordt dan de vervanger voor Romero (die volledig afgeschreven lijkt). Osuji zou een groot talent zijn, maar moet je daar nu op "gokken" als backup, vind ik wel heel tricky.
Nillson zal vermoedelijk nog een kans krijgen in de spits, samen met Tresoldi & Vermant - volgens mij is dat veel te licht, maar ik kan snappen dat je daar niet nóg iets haalt als Nillson niet weg is/geraakt.
Middenveld, flanken & backs zijn ook op zich ook voldoende bezet. Over kwaliteiten en beschikbaarheid kan je natuurlijk weinig zeggen en inschatten, maar we kunnen niet overal nóg een backup van een backup halen natuurlijk.
Dus ik snap de huidige politiek wel.
West Ham voor Onyedika, daar is al heel eind geleden sprake van geweest, maar zo concreet is dat precies allemaal niet, ik zie die toch heel graag blijven.
Ordonez genoot al interesse van Marseille maar die konden (nog) niet voldoende bankgaranties voorleggen of zoiets en nu lees ik idd dat ook Crystal Palace interesse heeft. Die zal dus mogelijk wel weg zijn, dan hoop ik idd dat we daar nog iets halen tenminste.
Edit: West Ham blijkbaar opnieuw concre(e)t(er)