Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Oh nee dat denk ik niet hoor. Ik geloof je wel.

Alleen zegt zo een statistiek ook weinig. Een Amuzu creëerde ook veel kansen en openingen, maar zonder efficiëntie weten we waar we naartoe gaan :)

Had die ook geen probleem met de taal? Die weigerde / had enorm veel moeite om zich aan te passen aan onze taal. Had altijd een tolk bij. Was dat hem niet ?

Nu, dat hangt ook van uw spits en andere aanvallers af. Bij het trio ito/Bongonda/Onuachu waren de cijfers waanzinnig. Een Steuckers zat bvb eind vorig seizoen bij de top 10 op dat vlak over heel Europa, maar scoren was een gigantisch probleem voor ons (en is het blijkbaar nog steeds). Dus hij doet zijn werk, de rest niet. En dat kan bij Ito uiteraard hetzelfde zijn.

Nu, dat hangt ook van uw spits en andere aanvallers af. Bij het trio ito/Bongonda/Onuachu waren de cijfers waanzinnig. Een Steuckers zat bvb eind vorig seizoen bij de top 10 op dat vlak over heel Europa, maar scoren was een gigantisch probleem voor ons (en is het blijkbaar nog steeds). Dus hij doet zijn werk, de rest niet. En dat kan bij Ito uiteraard hetzelfde zijn.
Amai, helemaal vergeten dat die bestond. Volgende zomer ofzo garanti return naar de JPL.

Wist niet eens dat Nikola Storm verkocht was, vorige week stond die nog op het wedstrijdblad tegen Club, en vanavond scoort ie in Antalyaspor v Kasimpasa.

Als ze die zijne kop ook maar niet zot maken, of we mogen de CL wel vergeten :frown:
Ik denk dat het voor Tzolis wel wat anders is dan voor Jashari. Tzolis zijn carrière zat toch redelijk in het slop toen hij naar Club kwam en dat de clubliefde van Tzolis toch net iets groter is.

Ik denk dat het voor Tzolis wel wat anders is dan voor Jashari. Tzolis zijn carrière zat toch redelijk in het slop toen hij naar Club kwam en dat de clubliefde van Tzolis toch net iets groter is.
Clubliefde stopt van zodra een andere ploeg met meer centjes zwaait. Dan volgen ze de centjes blindelings

Tzolis sprak wel effectief uit dat die nog een seizoen wilde blijven (eventueel), die gaat dus niet bij het eerste het beste bod niet meer komen opdagen en dergelijke (hopelijk :unsure:).

Tzolis sprak wel effectief uit dat die nog een seizoen wilde blijven (eventueel), die gaat dus niet bij het eerste het beste bod niet meer komen opdagen en dergelijke (hopelijk :unsure:).
Ja dat zeg ik niet. Dat gaat niet iedereen doen natuurlijk. Maar we weten allemaal van zodra hun hoofd ergens anders op hol gebracht is door meer geld. Het moeilijk is om spelers dan te houden

Als ze CL niet halen zie ik hem alsnog vertrekken, anders denkt ie zich wellicht nog extra te kunnen tonen daar vermoed ik.

Je moet hopen dat hij denkt dat Crystal Palace niet aantrekkelijk is. Daar heb je een goede kans voor. Het is wel een hoog bod voor Tzolis, moet ik zeggen. Echter, als je geen waardige vervanger instant hier kan halen in de JPL (voor veel minder centen), zou ik hem niet laten gaan.

Carrièregewijs is het mogelijks ook zijn laatste kans op PL voetbal dus als hij terugkeert misschien best naar een ploeg met wat meer veiligheid en kans op goals. Of zo kan je het toch aan hem verkopen.

Je moet hopen dat hij denkt dat Crystal Palace niet aantrekkelijk is. Daar heb je een goede kans voor. Het is wel een hoog bod voor Tzolis, moet ik zeggen. Echter, als je geen waardige vervanger instant hier kan halen in de JPL (voor veel minder centen), zou ik hem niet laten gaan.

Carrièregewijs is het mogelijks ook zijn laatste kans op PL voetbal dus als hij terugkeert misschien best naar een ploeg met wat meer veiligheid en kans op goals. Of zo kan je het toch aan hem verkopen.
Lijkt mij nu wel een zeer goede ploeg om naartoe te gaan. Top coach, Eze die weg zal gaan dus speelminuten (minstens als invaller) zijn realistisch, geen degradatiegevaar, leven in Londen, ...

Als ze er nog een paar miljoen bijkletsen is hij weg volgens mij.

Lijkt mij nu wel een zeer goede ploeg om naartoe te gaan. Top coach, Eze die weg zal gaan dus speelminuten (minstens als invaller) zijn realistisch, geen degradatiegevaar, leven in Londen, ...

Als ze er nog een paar miljoen bijkletsen is hij weg volgens mij.
Guehi en Eze die weggaan (goede kans voor) opent die weg naar de Championship nogal snel. Wat ik bedoel is dat je liever bij een ploeg zit die quasi altijd top 10 weet te spelen genre Brighton tegenwoordig. Ik zou wel begrijpen als CP nu een moeilijk seizoen zou doormaken.

Nu nog iets centraal achteraan
Meer dan iets en meer dan enkel centraal hoop ik eigenlijk, de spoeling is echt heel dun. Seys is basismateriaal, Sabbe en Meijer normaal ook maar die zijn toch vrij vaak geblesseerd, en wat ik in samenvattingen en tegen Salzburg al van Spileers gezien heb is ook niet je dat...

Meer dan iets en meer dan enkel centraal hoop ik eigenlijk, de spoeling is echt heel dun. Seys is basismateriaal, Sabbe en Meijer normaal ook maar die zijn toch vrij vaak geblesseerd, en wat ik in samenvattingen en tegen Salzburg al van Spileers gezien heb is ook niet je dat...
Als de backs fit blijven is het daar imo toch redelijk ok, Siquet is er ook nog en die is nooit slecht ingevallen imo. Centraal is echt wel het pijnpunt.

Terug
Bovenaan