Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Als de backs fit blijven is het daar imo toch redelijk ok, Siquet is er ook nog en die is nooit slecht ingevallen imo. Centraal is echt wel het pijnpunt.
Euhm, niet akkoord over dit.. Voldoende als back-up, maar dat is het ook. Kan eigenlijk niet echt verdedigen in feite en wordt altijd meermaals gewoon in de rug gepakt, echt geen vertrouwen in hem als ie in komt.

Heeft wel een goeie voorzet/trap, dat wel.

Zou wel een enorme aanwinst zijn voor de kleedkamer. Ik hoop dat Brugge er een paar M voor heeft klaar staan net als een plan voor erna. Afsluiten waar het ooit begon. Mooi toch?

Het begon als professionele speler voor hem bij Virton, zou wel schoon zijn voor hun als hij het daar gaat afmaken. Komaan Kante, make it happen :cheer:

Nog eens gelezen dat Club geen inkomende transfers meer gaat doen tenzij er een opportuniteit passeert.

Gaan ze er dan vanuit dat Ordonez toch nog een seizoen gaat blijven? De spoeling is anders achteraan toch heel dun, tenzij ze in jongens van Next zoals Osuji geloven. Romero is toch gewoon te min, idem Siquet op de back. Onyedika blijft ook dan neem ik aan, want daar is het precies windstil.

Nog eens gelezen dat Club geen inkomende transfers meer gaat doen tenzij er een opportuniteit passeert.

Gaan ze er dan vanuit dat Ordonez toch nog een seizoen gaat blijven? De spoeling is anders achteraan toch heel dun, tenzij ze in jongens van Next zoals Osuji geloven. Romero is toch gewoon te min. Onyedika blijft ook dan neem ik aan, want daar is het precies windstil.
Snap ik echt niets van, ze hebben echt voldoende geld om nog iets te doen, ze gaan nog eens pak geld van CL krijgen en het is toch duidelijk dat Spileers gewoon te licht is voor CL???

Een echte spits genre Tolu had ik trouwens ook nog wel willen zien komen

Snap ik echt niets van, ze hebben echt voldoende geld om nog iets te doen, ze gaan nog eens pak geld van CL krijgen en het is toch duidelijk dat Spileers gewoon te licht is voor CL???

Een echte spits genre Tolu had ik trouwens ook nog wel willen zien komen
Kan ook gewoon een onderhandelingstactiek zijn natuurlijk. Als je ergens aan tafel komt met 'we zijn op zoek naar opportuniteiten maar het is geen noodzaak' is dat heel anders dan 'we hebben zeker nog een verdediger nodig'.

Gaan ze er dan vanuit dat Ordonez toch nog een seizoen gaat blijven? De spoeling is anders achteraan toch heel dun, tenzij ze in jongens van Next zoals Osuji geloven. Romero is toch gewoon te min, idem Siquet op de back. Onyedika blijft ook dan neem ik aan, want daar is het precies windstil.
Ik las dat West Ham opnieuw interesse heeft in Onyedika. En er zou een Engels bod van 34miljoen geweest zijn op Ordonez.

Als Ordonez én Onyedika blijven, dan hoeft er voor mij ook niet per se nog iets bij.
Spileers laten ze nu precies wel bewust staan, en wordt dan de vervanger voor Romero (die volledig afgeschreven lijkt). Osuji zou een groot talent zijn, maar moet je daar nu op "gokken" als backup, vind ik wel heel tricky.

Nillson zal vermoedelijk nog een kans krijgen in de spits, samen met Tresoldi & Vermant - volgens mij is dat veel te licht, maar ik kan snappen dat je daar niet nóg iets haalt als Nillson niet weg is/geraakt.

Middenveld, flanken & backs zijn ook op zich ook voldoende bezet. Over kwaliteiten en beschikbaarheid kan je natuurlijk weinig zeggen en inschatten, maar we kunnen niet overal nóg een backup van een backup halen natuurlijk.

Dus ik snap de huidige politiek wel.

West Ham voor Onyedika, daar is al heel eind geleden sprake van geweest, maar zo concreet is dat precies allemaal niet, ik zie die toch heel graag blijven.
Ordonez genoot al interesse van Marseille maar die konden (nog) niet voldoende bankgaranties voorleggen of zoiets en nu lees ik idd dat ook Crystal Palace interesse heeft. Die zal dus mogelijk wel weg zijn, dan hoop ik idd dat we daar nog iets halen tenminste.

Edit: West Ham blijkbaar opnieuw concre(e)t(er) :frown:

Lammens sterk onderweg naar Manchester United. Speler en club al akkoord en United zou rond de 20 miljoen willen geven. Antwerp zou hopen op 25 miljoen, dus dat lijkt me niet onoverbrugbaar.

Khalaili blijkbaar op punt om voor Burnley te tekenen 😭 had die toch graag een seizoen langer bij ons gezien
Was dat toevallig niet Wolverhampton?
Ik las ergens voor 12 miljoen, en dat is toch wel weinig, lijkt me.
Als die nog zo'n seizoen draait en zich soms eens laat zien in de CL dit seizoen, krijgt ge er volgend jaar minstens 20 miljoen voor. Zeker omdat die nog maar 20 jaar oud is.

Bijzonder triest, mja, Marseille zou geen bankgaranties kunnen geven en er is vooralsnog geen bod van een andere club.

We zijn al quasi eind augustus dus dat je als club dan besluit dat er tijd genoeg is geweest om hem te komen halen, lijkt me niet onlogisch. Club heeft wellicht weinig zin om hem kwijt te geraken vlak voor het einde van de transferperiode zonder waardig alternatief.

Terug
Bovenaan