Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

We moeten wel natuurlijk zijn loon aftrekken plus ook zien wat hij allemaal gegeten heeft in die periode om te zien of het wel echt een goeie verdienste was

2,8 miljoen vind ik wel heel veel geld, is al 32

In het huidige milieu is dat echt een peulschil. Zeker voor iemand die vorig seizoen nog bovenaan de Ligue 1 stond inzake meest gecreëerde kansen. Dit ziet er alleszins een absolute toptransfer uit voor ons. Hopelijk is die in de zomer niet alles verleerd.

Dat vind ik niet. Dat is eigenlijk zoals Starspike zegt redelijk weinig geld tegenwoordig. En af en toe mogen we eens gerust wat ervaring kopen i.p.v. altijd voor talenten te gaan.
bwa, 4 goals en 4 assists, dan vind ik 2,8 miljoen ook veel geld voor een 32 jarige die waarschijnlijk een zeer stevig loon zal hebben. Ken hem niet, maar dan hoop ik toch dat hij één of andere leidersrol kan hebben op het veld om dit te rechtvaardigen

bwa, 4 goals en 4 assists, dan vind ik 2,8 miljoen ook veel geld voor een 32 jarige die waarschijnlijk een zeer stevig loon zal hebben. Ken hem niet, maar dan hoop ik toch dat hij één of andere leidersrol kan hebben op het veld om dit te rechtvaardigen

Ito heeft jarenlang bij Genk gespeeld, die ken je vast wel.

Speelde bij een degradant in de Ligue 1. Veel werd daar dus niet gescoord. Maar hij stond toch helemaal bovenaan de lijst van gecreëerde kansen in de Ligue 1.
Wel raar dat je hem niet kent. Was één van de absolute uitblinkers bij onze laatste titel en bleef ook daarna een toonaangevende speler.

Speelde bij een degradant in de Ligue 1. Veel werd daar dus niet gescoord. Maar hij stond toch helemaal bovenaan de lijst van gecreëerde kansen in de Ligue 1.
Wel raar dat je hem niet kent. Was één van de absolute uitblinkers bij onze laatste titel en bleef ook daarna een toonaangevende speler.
En toch is er geen enkele interesse in de speler van een ander team in Frankrijk? Toch bizar met die statistiek. Misschien dan defensief dat hij zijn werk niet doet? Nu weet ik het zelf niet, het enige dat ik weet is dat die nogal rampzalig in het nieuws is gekomen in die periode in zijn thuisland wegens ( vermeende) verkrachtingszaak

En toch is er geen enkele interesse in de speler van een ander team in Frankrijk? Toch bizar met die statistiek. Misschien dan defensief dat hij zijn werk niet doet? Nu weet ik het zelf niet, het enige dat ik weet is dat die nogal rampzalig in het nieuws is gekomen in die periode in zijn thuisland wegens ( vermeende) verkrachtingszaak

Blijkbaar was er een vastgestelde transfersom bij degradatie en wilde hij zelf absoluut terug naar Genk. Dat wilde hij al eerder, maar toen was die afkoopsom er niet.

Just in case ge denkt dat het weer iets is dat we uit ons duim zuigen :D

Die verkrachtingszaak is overigens al meer dan een jaar opgelost. Was niets aan en die vrouwen hebben ondertussen zelf al een rechtzaak aan hun broek.

Blijkbaar was er een vastgestelde transfersom bij degradatie en wilde hij zelf absoluut terug naar Genk. Dat wilde hij al eerder, maar toen was die afkoopsom er niet.

Just in case ge denkt dat het weer iets is dat we uit ons duim zuigen :D
Oh nee dat denk ik niet hoor. Ik geloof je wel.

Alleen zegt zo een statistiek ook weinig. Een Amuzu creëerde ook veel kansen en openingen, maar zonder efficiëntie weten we waar we naartoe gaan :)

Had die ook geen probleem met de taal? Die weigerde / had enorm veel moeite om zich aan te passen aan onze taal. Had altijd een tolk bij. Was dat hem niet ?

Die verkrachtingszaak is overigens al meer dan een jaar opgelost. Was niets aan en die vrouwen hebben ondertussen zelf al een rechtzaak aan hun broek.

Niet helemaal correct.

Twee vrouwen hebben Ito aangeklaagd wegens aanranding.
Ito heeft onmiddellijk daarna de twee dames aangeklaagd voor valse beschuldigingen.

Politie/parket heeft beide aanklachten verworpen wegens gebrek aan bewijs. Dus ik zou niet stellen dat er niks van aan was, ze konden het enkel niet bewijzen. Aanrandingszaken zijn nu eenmaal zeer moeilijk te bewijzen en zijn vaak woord tegen woord.

Ik bedoel dus: "ik ken zijn karakter niet" - > weet niet of hij het type is dat het voortouw gaat nemen in de kleedkamer.

Tuurlijk ken ik hem wel van zijn passage eerder bij Genk hé

Terug
Bovenaan