NemesisBE
Well-known member
Imo beste in de afgelopen 10 jaar. Als het niet de beste ooit was (in de periode dat ik Club volg)Wat een voetballer ook. Makkelijk top3 wat ik de laatste jaren gezien heb op Club.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imo beste in de afgelopen 10 jaar. Als het niet de beste ooit was (in de periode dat ik Club volg)Wat een voetballer ook. Makkelijk top3 wat ik de laatste jaren gezien heb op Club.
Ze hebben dus ipv 33+ 5 miljoen bonussen(totaal 38 miljoen) nu 36+3 (totaal 39 miljoen).Mooi ook de blufpoker van Milan gecounterd. 33,5+ bonusden als finale bod dat maar 24u geldig was...
2m van die eerdere bonussen waren echter niet vanzelfsprekend, deze 3m zijn wel gewoon haalbaar.Ze hebben dus ipv 33+ 5 miljoen bonussen(totaal 38 miljoen) nu 36+3 (totaal 39 miljoen).
2,8 miljoen vind ik wel heel veel geld, is al 32Ito keert terug naar Genk.![]()
2,8 miljoen vind ik wel heel veel geld, is al 32
Dat vind ik niet. Dat is eigenlijk zoals Starspike zegt redelijk weinig geld tegenwoordig. En af en toe mogen we eens gerust wat ervaring kopen i.p.v. altijd voor talenten te gaan.2,8 miljoen vind ik wel heel veel geld, is al 32
bwa, 4 goals en 4 assists, dan vind ik 2,8 miljoen ook veel geld voor een 32 jarige die waarschijnlijk een zeer stevig loon zal hebben. Ken hem niet, maar dan hoop ik toch dat hij één of andere leidersrol kan hebben op het veld om dit te rechtvaardigenDat vind ik niet. Dat is eigenlijk zoals Starspike zegt redelijk weinig geld tegenwoordig. En af en toe mogen we eens gerust wat ervaring kopen i.p.v. altijd voor talenten te gaan.
bwa, 4 goals en 4 assists, dan vind ik 2,8 miljoen ook veel geld voor een 32 jarige die waarschijnlijk een zeer stevig loon zal hebben. Ken hem niet, maar dan hoop ik toch dat hij één of andere leidersrol kan hebben op het veld om dit te rechtvaardigen
Inderdaad, ik spendeer dat elke zondag bij de bakker.2,8M is toch echt niets meer tegenwoordig...
bwa, 4 goals en 4 assists, dan vind ik 2,8 miljoen ook veel geld voor een 32 jarige die waarschijnlijk een zeer stevig loon zal hebben. Ken hem niet, maar dan hoop ik toch dat hij één of andere leidersrol kan hebben op het veld om dit te rechtvaardigen
En toch is er geen enkele interesse in de speler van een ander team in Frankrijk? Toch bizar met die statistiek. Misschien dan defensief dat hij zijn werk niet doet? Nu weet ik het zelf niet, het enige dat ik weet is dat die nogal rampzalig in het nieuws is gekomen in die periode in zijn thuisland wegens ( vermeende) verkrachtingszaakSpeelde bij een degradant in de Ligue 1. Veel werd daar dus niet gescoord. Maar hij stond toch helemaal bovenaan de lijst van gecreëerde kansen in de Ligue 1.
Wel raar dat je hem niet kent. Was één van de absolute uitblinkers bij onze laatste titel en bleef ook daarna een toonaangevende speler.
En toch is er geen enkele interesse in de speler van een ander team in Frankrijk? Toch bizar met die statistiek. Misschien dan defensief dat hij zijn werk niet doet? Nu weet ik het zelf niet, het enige dat ik weet is dat die nogal rampzalig in het nieuws is gekomen in die periode in zijn thuisland wegens ( vermeende) verkrachtingszaak

Oh nee dat denk ik niet hoor. Ik geloof je wel.Blijkbaar was er een vastgestelde transfersom bij degradatie en wilde hij zelf absoluut terug naar Genk. Dat wilde hij al eerder, maar toen was die afkoopsom er niet.
![]()
Most Chances Created In All Competition 24/25 | StatMuse
Junya Itō created the most chances in Ligue 1 in 2024-25, with 83 chances created.www.statmuse.com
Just in case ge denkt dat het weer iets is dat we uit ons duim zuigen![]()
Die verkrachtingszaak is overigens al meer dan een jaar opgelost. Was niets aan en die vrouwen hebben ondertussen zelf al een rechtzaak aan hun broek.
Ik bedoel dus: "ik ken zijn karakter niet" - > weet niet of hij het type is dat het voortouw gaat nemen in de kleedkamer.Wel raar dat je hem niet kent. Was één van de absolute uitblinkers bij onze laatste titel en bleef ook daarna een toonaangevende speler.