Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Avila gaat op huurbasis ergens in Brazilië spelen voor een jaar. Er is ook een optie tot koop bij. Ik vind het straf dat een ploeg zo'n speler komt halen. Die heeft al een jaar niks gespeeld vanwege een zware blessure.

Aan de andere kant zou Raul Moro zijn gekomen van Valladolid, maar die deal aan afgeketst omdat hij zijn sleutelbeen heeft gebroken. Kent iemand van de La Liga volgers deze speler en of hij een aanwinst had kunnen zijn?

Rensch zou dan weer naar AS Roma gaan. Zijn contract loopt eind dit seizoen af en nu kunnen we er nog geld voor vangen. Er zal zeker nog een vervanger komen lijkt me.
Had een paar analyses gezien op VI. En Moro was wel een leuk profiel, type Godts. Dus wel jammer, die blessure.

Skriniar zou naar Fenerbahce gaan. Een paar jaar geleden nog een top verdediger en nu naar Turkije.

Ik zie het ook net passeren.
Zou om een uitleenbeurt gaan.

Is het wat? Ken de speler in kwestie totaal niet. Nu ik ben dan zo iemand die haast niets van voetbal volgt behalve de eigen ploeg.
Ajax gaat die sowieso niet uitlenen, dus op deze manier gaat dat niks worden.

Tgoh, was vorig het enige lichtpunt met zijn vele goals en dit jaar scoort hij quasi nooit (denk 1 goal in de eredivisie). Ik vind hem qua stijl een Lukaku, maar het probleem van die speelstijl is dat wanneer je geen goals maakt, je er weinig aan hebt. Hij weegt wel op een verdediging, maar dat is niet genoeg. Op dit moment is hij absoluut niet klaar om naar de PL te gaan imo.

Tgoh, was vorig het enige lichtpunt met zijn vele goals en dit jaar scoort hij quasi nooit (denk 1 goal in de eredivisie). Ik vind hem qua stijl een Lukaku, maar het probleem van die speelstijl is dat wanneer je geen goals maakt, je er weinig aan hebt. Hij weegt wel op een verdediging, maar dat is niet genoeg. Op dit moment is hij absoluut niet klaar om naar de PL te gaan imo.
Vind net dat je er echt wel veel aan hebt doordat hij steeds weegt op die verdediging. Door zijn kracht, snelheid en balvastheid toch echt wel veel belangrijker dan een pure goalscorer. Toch veel kansen die bij hem beginnen.

Klopt wel dat hij geen goed seizoen aan het spelen is, vooral qua afwerking.
En uiteraard geen even groot talent dan Lukaku. Maar zie die wel nog een mooie carrière maken.

Hmm niet echt iets voor ons dan denk ik.
We zetten al niet genoeg druk om op de verdediging te wegen, of genoeg aansluiting te hebben.
Qua goals zijn we te afhankelijk van Kudus, Bowen en in mindere mate Paqueta, allen middenvelders.

Gezien het geld dat al gespendeerd werd snap ik wel dat wij meer naar een uitleenbeurt kijken op dit moment.

EDIT: gerucht dan weer dat Steidten buiten gebonjoured zou worden. Wordt door velen intern en door supporters ook als de grote schuldige gezien.
Ik vind dat die mens goeie transfers deed, enkele mindere ook.
Maar dat bestuur dan net teveel te zeggen wil hebben qua coach en zo een mismatch ontstaat.

Laatst bewerkt:
Vind net dat je er echt wel veel aan hebt doordat hij steeds weegt op die verdediging. Door zijn kracht, snelheid en balvastheid toch echt wel veel belangrijker dan een pure goalscorer. Toch veel kansen die bij hem beginnen.

Klopt wel dat hij geen goed seizoen aan het spelen is, vooral qua afwerking.
En uiteraard geen even groot talent dan Lukaku. Maar zie die wel nog een mooie carrière maken.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij ooit bij een topclub gaat terecht komen, maar gun het hem wel.

Terug
Bovenaan