Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Daarom dat ik 0,0 compassie heb met Al-Hilal met hetgeen wat ze Neymar hebben betaald voor ocharme 428 minuutjes voetbal :laugh:

Zou eigenlijk meer moeten gebeuren (niet dat ik blessures wil toewensen hier), maar dan denken ze heel misschien eens twee keer na.
Mja, uiteindelijk zijn zelfs de bedragen die ze naar Neymar en co smijten bij wijze van spreken wisselgeld voor die mannen.

Villa heeft volgens skysports interesse in Disasi & Felix. Mss een ruildeal met Duran?
Denk het niet, Duran zou voor 80m naar de zandbak kunnen. Is een talentje, maar geen idee of de juiste kop erop staat.
Maar voor 80 mag hij wel gaan.

Buendia voor een jaar naar Leverkusen op uitleen, versta ik niet goed.

Zoeken ook nog een verdediger want Diego Carlos naar Turkijke en Mings weer geblesseerd.

Disasi zou op leenbasis komen, ken die gast niet. Felix mag daar blijven :)

Denk het niet, Duran zou voor 80m naar de zandbak kunnen. Is een talentje, maar geen idee of de juiste kop erop staat.
Maar voor 80 mag hij wel gaan.

Buendia voor een jaar naar Leverkusen op uitleen, versta ik niet goed.

Zoeken ook nog een verdediger want Diego Carlos naar Turkijke en Mings weer geblesseerd.

Disasi zou op leenbasis komen, ken die gast niet. Felix mag daar blijven :)
Disasi suckt :D

Droevige move van Boniface.

Die man kan zo mee bij een Europese topclub. Nee, weer lekker voor 't geld naar de zandbak, pfffffff.
Puur om de overdreven levenstijl te voeden. Vraag me af of er nog gewone mensen in het voetbal zijn. (die er bij lopen als bv een Steve Jobs deed)

Mathijs Tel zou Bayern ook willen verlaten. Al dan niet huur met aankoop.
Edit
United zou Tel ook int oog houden.

Laatst bewerkt:
Niets vast of zo... maar zwijmel zwijmel zwijmel...

1 miljard voor 5 jaar te shotten en iets van 300 miljoen voor Real... belachelijk...

Zo een move van Boniface begrijp ik toch veel minder dan als iemand als Dams dat doet.

Boniface is klaar om de stap naar een echte topclub te wagen. Doet me denken aan Witsel die bij Benfica uitstekend speelde, en dan plots naar Zenit Sint-Petersburg verkaste i.p.v. naar een topclub (en daar moeten toch opties geweest zijn...).

Zo een move van Boniface begrijp ik toch veel minder dan als iemand als Dams dat doet.

Boniface is klaar om de stap naar een echte topclub te wagen. Doet me denken aan Witsel die bij Benfica uitstekend speelde, en dan plots naar Zenit Sint-Petersburg verkaste i.p.v. naar een topclub (en daar moeten toch opties geweest zijn...).
Blijkbaar heeft Duran eerst getekend, zodat Boniface niet meer gaat worden aangetrokken door Al-Nassr. Die mannen waren bezig met Duran, Boniface en Nunez, maar het was sowieso de bedoeling om maar één van de drie echt aan te trekken.

Monaco zou Henderson willen en blijkbaar wilt hij een vertrek forceren. Dan zijn we echt gekloot en zou zeer teleurstellend zijn van hem.

Monaco zou Henderson willen en blijkbaar wilt hij een vertrek forceren. Dan zijn we echt gekloot en zou zeer teleurstellend zijn van hem.
Zou wel een serieus budget vrijmaken lijkt mij.

Hopen dat Kroes al een vervanger op het oog heeft.

Blijkbaar verdiende Avila al 2 miljoen per jaar. Mislintat bij Ajax precies ook een Devroeke gedaan.

Daarom dat ik al dat Kroes gebash op Twitter ferm overdreven vind.

Zou wel een serieus budget vrijmaken lijkt mij.

Hopen dat Kroes al een vervanger op het oog heeft.

Blijkbaar verdiende Avila al 2 miljoen per jaar. Mislintat bij Ajax precies ook een Devroeke gedaan.

Daarom dat ik al dat Kroes gebash op Twitter ferm overdreven vind.
Ben toch ook nog niet overtuigd van Kroes.

Rosario wordt genoemd. Word ik toch niet vrolijk van.

Nu komt alweer een bericht dat Henderson zich bedacht heeft en het seizoen wilt afmaken in Amsterdam. Dat hij gisteren geen kapitein was, wou toch zeggen dat er iets speelde. Na de match zou hij met Kroes gesproken hebben en beloofd dat hij het seizoen zou afmaken. Gelukkig.

Daarnaast zou Ajax Oliver Edvardsen willen halen bij Go Ahead Eagles als stand in voor Godts. Ken de speler niet, maar heeft wel goede stats en zou "maar" 3 miljoen moeten kosten. Zou vandaag al gekeurd worden.

Terug
Bovenaan