JorisBlack
Well-known member
Blijft Oshimen dan bij Napoli of wat? Dan zitten ze daar met Lukaku én Oshimen - recipe for disaster
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Sterling naar Arsenal
- Forbs naar Wolves
- Soler naar West Ham
- Oshimen naar Al Ahli of Chelsea
- Sancho naar Chelsea
- Toney naar Al Ahli
- Aguerd naar Sociedad
- Haller naar Leganes
- Ugarte naar Manchester United![]()
Blijft Oshimen dan bij Napoli of wat? Dan zitten ze daar met Lukaku én Oshimen - recipe for disaster
Hij kan ook nog terug naar Charleroi. Of mss is Anderlecht aan't sparen.
Hij zou zelfs buiten de selectie gelaten worden als hij geen transfer gaat maken. Dus ben benieuwd.Blijft Oshimen dan bij Napoli of wat? Dan zitten ze daar met Lukaku én Oshimen - recipe for disaster
Man man. Dan staat ge eerst op de lijst van PSG en Chelsea en dan eindigt ge bij Galatasaray.Plottwist:
Galatasaray en Napolis akkoord over een verhuur van Osimhen. Speler moet wel nog akkoord gaan.
Napoli was op het laatste nippertje meer geld aan het vragen van de Saudi's, met Chelsea was het water sowieso wat dieper.Toch vreemd dat er niemand heeft doorgeduwd voor Osihmen.
Ondanks de interesse van Chelsea leek Arsenal mij wel een goede bestemming.
Een topspits erbij zou wel eens het missende puzzelstukje kunnen zijn om echt mee te doen voor de knikkers.
Icardi is blijkbaar even buiten strijdBatsman dan weer lekker bankverwarmertje spelen precies.
Waarom is Napoli hier in fout?Ergens wel zuur natuurlijk voor Osimhen.
Ik meen me vaag te herinneren dat het niet de eerste keer is dat Napoli ambetant doet wanneer er een speler wil vertrekken.
Wou trouwens Kvaratskhelia ook niet weg deze zomer.
Deal was quasi rond met de Saudi’s en kwamen dan plots met extra eisen.Waarom is Napoli hier in fout?
Tja, we weten natuurlijk niet hoe de onderhandelingen zijn gegaan he. Osimhen heeft zich ook niet altijd voorbeeldig gedragen bij Napoli en was ook akkoord met hoge afkoopclausule in zijn contract.Deal was quasi rond met de Saudi’s en kwamen dan plots met extra eisen.