Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

- Sterling naar Arsenal ✅

- Forbs naar Wolves ✅

- Soler naar West Ham ✅

- Oshimen naar Al Ahli of Chelsea ❌

- Sancho naar Chelsea ✅

- Toney naar Al Ahli ✅

- Aguerd naar Sociedad ✅

- Haller naar Leganes ✅

- Ugarte naar Manchester United ✅

Blijft Oshimen dan bij Napoli of wat? Dan zitten ze daar met Lukaku én Oshimen - recipe for disaster

Transfermarkt in Saudi Arabie is open tot 6 Oktober, dus Al Ahli heeft tot dan om Osimhen* (niet Oshimen) te overtuigen om hun te vervolledigen. Hij kan gewoon niet meer naar Chelsea.

Toch vreemd dat er niemand heeft doorgeduwd voor Osihmen.

Ondanks de interesse van Chelsea leek Arsenal mij wel een goede bestemming.
Een topspits erbij zou wel eens het missende puzzelstukje kunnen zijn om echt mee te doen voor de knikkers.

Toch vreemd dat er niemand heeft doorgeduwd voor Osihmen.

Ondanks de interesse van Chelsea leek Arsenal mij wel een goede bestemming.
Een topspits erbij zou wel eens het missende puzzelstukje kunnen zijn om echt mee te doen voor de knikkers.
Napoli was op het laatste nippertje meer geld aan het vragen van de Saudi's, met Chelsea was het water sowieso wat dieper.

Al Ittihad gaat nu voor Galeno (Porto) of Bergwijn (Ajax). Ik duim zo hard voor die laatste. Zou rond de 25 miljoen opbrengen. Ajax zou dan Sulemana gaan huren met optie tot koop bij Southampton. Vroeger hadden ze hem ook al bijna binnen, maar hij ging toen naar Rennes.

Deal was quasi rond met de Saudi’s en kwamen dan plots met extra eisen.
Tja, we weten natuurlijk niet hoe de onderhandelingen zijn gegaan he. Osimhen heeft zich ook niet altijd voorbeeldig gedragen bij Napoli en was ook akkoord met hoge afkoopclausule in zijn contract.

Terug
Bovenaan