Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa is da voor een jojo-spelleke me dieje Mangala.

- Al Dakhil voor 4 jaar naar Stuttgart.
. Wat een tristesse.
. Zou gaan om 3 miljoen + extra's+ 10% doorverkooppercentage. Een bedrag dat ik als Ajacied niet meer gewend ben. Sommigen op BG durven zelfs te beweren dat je hiervoor niet meer kunt gaan eten. Soit, niet goed genoeg en in de etalage gezet, dan kun je niet te veel verwachten natuurlijk.
. Medische testen volgen. €30 miljoen + doorverkooppercentage.
Klinkt als een speler waar de huidige beleidsmakers bij United zich voor dubbel gaan plooien, Sancho zal dus wel naar Chelsea gaan.Sterling is giga kut. Al van bij City zeg ik dat het een overrated speler is met 0,0 efficiëntie.
Milan en Roma zijn het bijna eens over Tammy Abraham. Die zou gaan wisselen met Saelemaekers en Milan betaalt nog eens 10 miljoen erbovenop. Spelers zijn het wel al eens.
Mag ik niks over zeggenHeerlijk, Saelemaekers naar Roma! Eindelijk weer een Belg bij mijn geliefkoosde club!
Jouw Italiaanse connectie, heeft die per toeval F.R. als initialen?

Topdeal voor Roma. Saelemaekers is nuttig en Abraham is echt vreselijk.Milan en Roma zijn het bijna eens over Tammy Abraham. Die zou gaan wisselen met Saelemaekers en Milan betaalt nog eens 10 miljoen erbovenop. Spelers zijn het wel al eens.
Chiesa naar Liverpool. Rond de 13 miljoen + bonussen.
13m is wel een spotprijs voor Chiesa, maar die speelt toch ook al drie seizoenen beduidend minder imo. De Chiesa van 2021 was wereldtop, dat niveau haalt die voorlopig toch niet meer. Al was zijn laatste seizoen bij Juve toch terug iets beter dan de vorige twee. Al vraag ik mij vooral af waarom die daar weg moest(?).Amai, dat zou echt een koopje zijn.
Dan hoor je andere ploegen prutsen met transfers van spelers als Sancho en Sterling. Ik zou veel liever Chiesa in mijn ploegen hebben dan! 13 miljoen, speler die zich kapot werkt en een neusje voor goals heeft, niet twijfelen.
Tis goed dat hij niet veel kost maar snap nu is echt geen hol van die transfer. Totaal niet nodig, tenzij er toch iemand van de aanvallers op vertrekken staat.Chiesa naar Liverpool. Rond de 13 miljoen + bonussen.
Logisch dat je niets aan Mamardashvili gaat hebben als hij gewoon nog een seizoen bij Valencia gaat keepen hè.Tis goed dat hij niet veel kost maar snap nu is echt geen hol van die transfer. Totaal niet nodig, tenzij er toch iemand van de aanvallers op vertrekken staat.
Maakt de transferperiode gewoon nog frustrerender. Het enigste erger dan niets halen is halen waar je gewoon niets aan hebt komend seizoen (Chiesa en die keeper van Valencia). Amateurisme ten top van Hughes, hoewel hij goed verkocht heeft.