Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Vorig seizoen toch geen goed seizoen gehad? Ocharme 2 goals gemaakt en nog geen 1000 minuten gemaakt in de serie A.

Hij is nog jong, maar ik vind het toch weer een risico van Ten Hag (United). Stond bekend als een groot talent, maar heeft nog maar 1 echt top seizoen gehad (in een grotere competitie). Dan nog een landgenoot, wat niet altijd even handig is. Ik hoop van Ten Hag dat het eruit gaat komen, maar ik vind het een serieus risico.
Hij kan er wel mee communiceren en is geen ongeleid projectiel zoals Anthony vermoed ik?

Vorig seizoen toch geen goed seizoen gehad? Ocharme 2 goals gemaakt en nog geen 1000 minuten gemaakt in de serie A.

Hij is nog jong, maar ik vind het toch weer een risico van Ten Hag (United). Stond bekend als een groot talent, maar heeft nog maar 1 echt top seizoen gehad (in een grotere competitie). Dan nog een landgenoot, wat niet altijd even handig is. Ik hoop van Ten Hag dat het eruit gaat komen, maar ik vind het een serieus risico.
Maakte nochtans 11 doelpunten hoor. Geen toeval dat er deze zomer zoveel interesse was.

Denk dat je het over 2 seizoenen geleden hebt. (Voor mij is het nieuwe seizoen al begonnen ;) )

Wel mee eens dat het een risico is, maar wel een te verdedigen risico.

Maakte nochtans 11 doelpunten hoor. Geen toeval dat er deze zomer zoveel interesse was.

Denk dat je het over 2 seizoenen geleden hebt. (Voor mij is het nieuwe seizoen al begonnen ;) )

Wel mee eens dat het een risico is, maar wel een te verdedigen risico.
Je sprak van "Goed seizoen gehad bij Bologna vorig seizoen ook", dus ging ervanuit dat je het over 2 verschillende seizoenen had. Soit, maakt verder niks uit. Ik vind het wel een risico, zeker op basis van 1 goed seizoen, maar hij heeft zeker talent.

Mason Greenwood zo goed als zeker naar Marseille. Zou gaan om 30 miljoen + doorverkooppercentage van 40/50%.

Wat is het record van een speler qua aantal clubs in Italië? :)
Daar zit hij lang niet hoor. In Italië zijn er heel veel spelers die voor 3 of meer verschillende clubs hebben gespeeld. En allicht een van de kanshebbers als recordhouder is Nicola Amoruso, heeft gespeeld voor:
  1. Sampdoria
  2. Fidelis Andria
  3. Padova
  4. Juventus
  5. Perugia
  6. Napoli
  7. Como
  8. Modena
  9. Messina
  10. Reggina
  11. Torino
  12. Siena
  13. Parma
  14. Atalanta
Niet allemaal Serie A natuurlijk, maar dat was je vraag niet :unsure:

Mason Greenwood zo goed als zeker naar Marseille. Zou gaan om 30 miljoen + doorverkooppercentage van 40/50%.

Tegen zo van die spelers zou er een cordon moeten komen om die nog te kopen. Als je voor die gast supportert ben je sws al niet erg normaal.

Terug
Bovenaan