Transferthread 2024-2025 (Buitenland)

Schrijnend en volgens Het Nieuwsblad is er ook sterke interesse van Fiorentina en West Ham. Dan kies je toch gewoon voor de zakken geld en dat op uw 24e ..

Als uw wereld enkel draait om geld is dat de meest logische keuze. Niks met loser mentaliteit of whatever te maken. Volgt gewoon puur zijn opvoeding.
Straf dat mensen anno 2024 nog denken dat voetbal om voetbal draait.

Als uw wereld enkel draait om geld is dat de meest logische keuze. Niks met loser mentaliteit of whatever te maken. Volgt gewoon puur zijn opvoeding.
Straf dat mensen anno 2024 nog denken dat voetbal om voetbal draait.
Wat een redenering zeg.

Vandaar dat alle voetballers naar de zandbak trekken op 24-jarige leeftijd? Op die leeftijd naar de zandbak trekken is gewoon dieptriest. Als je puur voor geld wil spelen mij best, maar dat getuigt gewoon van 0,0 ambitie en dat noem ik gewoon een losermentaliteit, ja. Gelukkig zijn dat slechts enkelingen.

Ik heb er absoluut geen probleem mee dat je fin de carrière gaat uitbollen in de zandbak genre Ronaldo, maar voor uw dertigste al naar daar trekken vind ik gewoon belachelijk. Zeker als er dan nog interesse is van toch meer dan degelijke clubs.

Begin stilletjes aan te begrijpen waarom het EK zo dramatisch was. Als je zo'n spelers (Carrasco) dan blijft selecteren verbaast het mij niet dat er dan nog veel volgen (Casteels, Thaete, ...)

Vreselijk nieuws, voor de rode duivels dan.

Ik neem aan dat hij een Witselleke gaat doen, dus na 1-2 jaar terug weg... maar net op het moment dat hij echt nog stappen hogerop kan zetten. Net als Witsel het destijds goed deed bij Benfica, maar dan op zijn 23e plots naar Zenit en dan China ging.

Het is gewoon jammer. En allemaal CR7 zijn schuld gvd :unsure:

Iedereen hier staat waarschijnlijk te springen om voor €1000 meer te veranderen van werkgever, laat staan ettelijke miljoenen.

Is het jammer, absoluut.

Is het te begrijpen, nog meer. Da's geen speler die op zijn carrière honderden miljoenen bijeen gaat voetballen. Als je dan de kans krijgt om voor de financiële toekomst van jezelf, je kinderen én je kleinkinderen te zorgen, wie zijn wij dan om er zo over te oordelen..

Iedereen hier staat waarschijnlijk te springen om voor €1000 meer te veranderen van werkgever, laat staan ettelijke miljoenen.

Is het jammer, absoluut.

Is het te begrijpen, nog meer. Da's geen speler die op zijn carrière honderden miljoenen bijeen gaat voetballen. Als je dan de kans krijgt om voor de financiële toekomst van jezelf, je kinderen én je kleinkinderen te zorgen, wie zijn wij dan om er zo over te oordelen..

Dan ben je voor mij geen topsporter maar gewoon een werknemer. Dat zegt dus veel over de ingesteldheid.

Geen problemen mee, he, ik vind het enkel een verlies aan kwaliteit voor de nationale ploeg op een positie waar we heel weinig kwaliteit hebben momenteel.

Als supporter vind ik het ook diep triest, maar er is een reden waarom er zoveel gaan. Zelfs al heb je veel geld, toch blijkt het onweerstaanbaar te zijn.

Als supporter vind ik het ook diep triest, maar er is een reden waarom er zoveel gaan. Zelfs al heb je veel geld, toch blijkt het onweerstaanbaar te zijn.
Zoveel 24 jarigen gaan er toch niet naar daar? De meeste die naar Saudi-Arabië trekken zijn toch (bijna) fin de carrière zoals Ronaldo, Kante of Benzema.

Tis dan ook dieptriest dat Theate, een speler waar ik toch op rekende voor de komende jaren als sterkhouder voor de nationale ploeg, zijn carrière nu fnuikt in de woestijn. Als je hoort dat er ploegen als West Ham interesse hadden, maakt het dat des te pijnlijker.

Zoveel 24 jarigen gaan er toch niet naar daar? De meeste die naar Saudi-Arabië trekken zijn toch (bijna) fin de carrière zoals Ronaldo, Kante of Benzema.

Tis dan ook dieptriest dat Theate, een speler waar ik toch op rekende voor de komende jaren als sterkhouder voor de nationale ploeg, zijn carrière nu fnuikt in de woestijn. Als je hoort dat er ploegen als West Ham interesse hadden, maakt het dat des te pijnlijker.
Bwa, weet ik niet. Er zijn er nochtans genoeg. Ibanez, Saint-Maximin en Veiga bijvoorbeeld al.

Triestig nieuws vanuit sportief oogpunt.

Langs de andere kant, misschien krijgen we hierdoor eindelijk De Cuyper als LB bij de Rode Duivels?
Maar met Vertonghen die mogelijks stopt, was Theate wel de ideale vervanger geweest op die LCB. Dan kon De Cuyper wel sowieso LB staan.

Triestig nieuws vanuit sportief oogpunt.

Langs de andere kant, misschien krijgen we hierdoor eindelijk De Cuyper als LB bij de Rode Duivels?
Die gaat eerst een transfer moeten versieren naar de Bundesliga vrees ik.

Triest nieuws voor de RD dit. Op je 24 je carrière gaan begraven in de woestijn voor een paar miljoen meer dan je in de Serie A of de PL kan verdienen getuigt natuurlijk van 0,0 ambitie. Tenzij hij zelf aanvoelt dat hij maar tot zijn 28 zal kunnen spelen of zelf beseft dat hij dat niveau van die hogere competities nooit aan kan en dus voor financiële zekerheid kiest is dit echt niet te begrijpen.
Maar ik begin wel meer en meer te begrijpen waarom onze bondscoach geen sikkepit vertrouwen had in onze ploeg.

Dat begrijp ik dus niet dat je zo'n keuze maakt op uw 24e. Op uw 34e nog wat op de libero gaan spelen in de zandbak en miljoenen binnenharken, snap ik nog.

Terug
Bovenaan