Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een redenering zeg.Als uw wereld enkel draait om geld is dat de meest logische keuze. Niks met loser mentaliteit of whatever te maken. Volgt gewoon puur zijn opvoeding.
Straf dat mensen anno 2024 nog denken dat voetbal om voetbal draait.

Iedereen hier staat waarschijnlijk te springen om voor €1000 meer te veranderen van werkgever, laat staan ettelijke miljoenen.
Is het jammer, absoluut.
Is het te begrijpen, nog meer. Da's geen speler die op zijn carrière honderden miljoenen bijeen gaat voetballen. Als je dan de kans krijgt om voor de financiële toekomst van jezelf, je kinderen én je kleinkinderen te zorgen, wie zijn wij dan om er zo over te oordelen..
Waarschijnlijk heeft Carrasco op hem ingepraat, die heeft er genoeg ervaring meeLosermentaliteit.
Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken eigenlijk.

Zoveel 24 jarigen gaan er toch niet naar daar? De meeste die naar Saudi-Arabië trekken zijn toch (bijna) fin de carrière zoals Ronaldo, Kante of Benzema.Als supporter vind ik het ook diep triest, maar er is een reden waarom er zoveel gaan. Zelfs al heb je veel geld, toch blijkt het onweerstaanbaar te zijn.
Bwa, weet ik niet. Er zijn er nochtans genoeg. Ibanez, Saint-Maximin en Veiga bijvoorbeeld al.Zoveel 24 jarigen gaan er toch niet naar daar? De meeste die naar Saudi-Arabië trekken zijn toch (bijna) fin de carrière zoals Ronaldo, Kante of Benzema.
Tis dan ook dieptriest dat Theate, een speler waar ik toch op rekende voor de komende jaren als sterkhouder voor de nationale ploeg, zijn carrière nu fnuikt in de woestijn. Als je hoort dat er ploegen als West Ham interesse hadden, maakt het dat des te pijnlijker.
Maar met Vertonghen die mogelijks stopt, was Theate wel de ideale vervanger geweest op die LCB. Dan kon De Cuyper wel sowieso LB staan.Triestig nieuws vanuit sportief oogpunt.
Langs de andere kant, misschien krijgen we hierdoor eindelijk De Cuyper als LB bij de Rode Duivels?
Het zou moeten, maar denkt ge dat echt?Triestig nieuws vanuit sportief oogpunt.
Langs de andere kant, misschien krijgen we hierdoor eindelijk De Cuyper als LB bij de Rode Duivels?

Die gaat eerst een transfer moeten versieren naar de Bundesliga vrees ik.Triestig nieuws vanuit sportief oogpunt.