Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Normaal gezien had ik gezegd dat Sardella beter nog een jaar zou gebleven zijn maar als je bekijkt met wie hij dan in de verdediging zou moeten spelen is het voor zijn ontwikkeling misschien niet eens zo slecht dat hij weg is. Op zich ook geen slechte keuze hoor, Bremen.

Normaal gezien had ik gezegd dat Sardella beter nog een jaar zou gebleven zijn maar als je bekijkt met wie hij dan in de verdediging zou moeten spelen is het voor zijn ontwikkeling misschien niet eens zo slecht dat hij weg is. Op zich ook geen slechte keuze hoor, Bremen.
Ja hij moet dat ook doen. Niet vergeten dat hij enorm veel kritiek heeft gekregen in het verleden.

Sacha Tavolieri schrijft op X dat er al 5-6 concrete voorstellen zijn geweest naar Cameron Puertas, nog niks concreet tussen RUSG en andere clubs.
Maar naarmate de tijd verstrijkt en sommige clubs in paniek raken zal hij wel weggekocht worden 😢

William Balikwisha wet van 78 gebruikt en contract verbroken bij Standard.
De rotmentaliteit zit dus duidelijkin de familie.

Als die effectief gewoon naar celtic nu heeft die jullie toch gewoon gebruikt. Alsof celtic zo een niveau hoger is dan een Belgische topploeg.

Als die effectief gewoon naar celtic nu heeft die jullie toch gewoon gebruikt. Alsof celtic zo een niveau hoger is dan een Belgische topploeg.
Heeft al bij al een heel deftig seizoen gekeept aan een bijzonder laag loon voor iemand met zijn status, ik zie niet in hoe dat gebruiken is?

Heeft al bij al een heel deftig seizoen gekeept aan een bijzonder laag loon voor iemand met zijn status, ik zie niet in hoe dat gebruiken is?
Klopt wel idd, ik was ook heel sceptisch in het begin, maar cva wel.
Ok, je moet nu natuurlijk wel een nieuwe keeper vinden, dus zo verlies je wel wat regelmaat, maar los daarvan is dit een best goeie transfer gebleken toch.

Terug
Bovenaan