bap
Well-known member
Wait what!? Mukau snap ik nog ergens, want die heeft snertmatchen afgewisseld met topwedstrijden, maar Garananga is echt waanzin dat die zoveel opbrengt.KV Mechelen zowel Garananga als Mukau voor 5 miljoen verkocht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wait what!? Mukau snap ik nog ergens, want die heeft snertmatchen afgewisseld met topwedstrijden, maar Garananga is echt waanzin dat die zoveel opbrengt.KV Mechelen zowel Garananga als Mukau voor 5 miljoen verkocht.
Sardella zou naar Werder Bremen zijn. Met nog steeds 0 inkomende transfers en al de vertrekkers gaat het seizoen er snel opzitten denk ik![]()
Wanneer spelen jullie de voorrondes van EL?We gaan dus echt met een B-ploeg aan de competitie beginnen...
De laatste voorronde als ik het goed heb, dus midden augustus ergens?Wanneer spelen jullie de voorrondes van EL?
Als die opnieuw de stappen zet die hij vorig seizoen maakte zou dat een logische beslissing zijn. Op Meunier zou ik nu toch ook niet meer rekenen als vervanger van Castagne.Allez, dus nieuwe Rode Duivel in September?!
Ja hij moet dat ook doen. Niet vergeten dat hij enorm veel kritiek heeft gekregen in het verleden.Normaal gezien had ik gezegd dat Sardella beter nog een jaar zou gebleven zijn maar als je bekijkt met wie hij dan in de verdediging zou moeten spelen is het voor zijn ontwikkeling misschien niet eens zo slecht dat hij weg is. Op zich ook geen slechte keuze hoor, Bremen.
en schmeichel, gaat die nog een contract krijgen ? en jan Vertonghen ?Waanzin. En dan nog voor 6 miljoen.
Hadden hem gewoon al lang een nieuw contract moeten geven.
Goed, het salarisbudget mss nodig om nog wat Denen te halen?
Oh?Genk bijna rond met de Zuid-Koreaanse spits Oh van Celtic.
Vertonghen zal blijven. Schmeichel niet. Die zou terug naar de premier League gaan. Wolverhampton zou concreet zijnen schmeichel, gaat die nog een contract krijgen ? en jan Vertonghen ?
Celtic blijkbaar...Vertonghen zal blijven. Schmeichel niet. Die zou terug naar de premier League gaan. Wolverhampton zou concreet zijn
Ja die waren ook concreetCeltic blijkbaar...
Heeft al bij al een heel deftig seizoen gekeept aan een bijzonder laag loon voor iemand met zijn status, ik zie niet in hoe dat gebruiken is?Als die effectief gewoon naar celtic nu heeft die jullie toch gewoon gebruikt. Alsof celtic zo een niveau hoger is dan een Belgische topploeg.
Klopt wel idd, ik was ook heel sceptisch in het begin, maar cva wel.Heeft al bij al een heel deftig seizoen gekeept aan een bijzonder laag loon voor iemand met zijn status, ik zie niet in hoe dat gebruiken is?