Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Ik denk ook wel dat een speler die direct moet renderen op ons niveau moeilijk te vinden is onder de 5 miljoen. Zo een prijs-kwaliteit als Vanaken is echt heel uitzonderlijk.

Ik denk ook wel dat een speler die direct moet renderen op ons niveau moeilijk te vinden is onder de 5 miljoen. Zo een prijs-kwaliteit als Vanaken is echt heel uitzonderlijk.

En hoeveel jaar is dat al geleden zelfs... Die zou nu ook een pak meer kosten. Zeker gezien elke topclub er toen achteraan zat. Genk dat polste naar iemand van familie Vanaken. Daar is eens HEEL goed gelachen aan de ontbijttafel. :laugh:

En hoeveel jaar is dat al geleden zelfs... Die zou nu ook een pak meer kosten. Zeker gezien elke topclub er toen achteraan zat. Genk dat polste naar iemand van familie Vanaken. Daar is eens HEEL goed gelachen aan de ontbijttafel. :laugh:
Vertel meer over dat gesprek aan de ontbijttafel

Vertel meer over dat gesprek aan de ontbijttafel

Papa Vanaken is geboren en getogen op een paar straten van mij af en in de straat van een van mijn beste vrienden. Is ook van dezelfde generatie (school, jeugdverenigingen en dergelijke) als twee neven van mij. Het is in die kringen breed bekend dat papa Vanaken en familie een absolute haat hebben voor alles Genk zijnde sinds hij weggestuurd werd bij de jeugd van Waterschei.

Papa Vanaken is geboren en getogen op een paar straten van mij af en in de straat van een van mijn beste vrienden. Is ook van dezelfde generatie (school, jeugdverenigingen en dergelijke) als twee neven van mij. Het is in die kringen breed bekend dat papa Vanaken en familie een absolute haat hebben voor alles Genk zijnde sinds hij weggestuurd werd bij de jeugd van Waterschei.
Nochtans is KRC Genk meer dan enkel THOR, Vital!!

Bijna 7 miljoen lees ik. Vind ik precies een stevig bedrag.
Heeft wel zijn statistieken mee. Moest uit de ploeg voor Boniface, maar die was enkele klasses hoger. Nilsson zie ik nog wel even in België. Gaat niet aan de bak komen in een grote league, maar bij Brugge zal hij normaal wel zijn goaltjes maken

Sardella zou naar Werder Bremen zijn. Met nog steeds 0 inkomende transfers en al de vertrekkers gaat het seizoen er snel opzitten denk ik :lol:

Sardella zou naar Werder Bremen zijn. Met nog steeds 0 inkomende transfers en al de vertrekkers gaat het seizoen er snel opzitten denk ik :laugh:
Waanzin. En dan nog voor 6 miljoen.
Hadden hem gewoon al lang een nieuw contract moeten geven.
Goed, het salarisbudget mss nodig om nog wat Denen te halen?

Terug
Bovenaan