Ik gok op MolemanGeen idee meer wie het was![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok op MolemanGeen idee meer wie het was![]()

Ik ookIk gok op Moleman![]()

Voor een binnenlandse transfer toch wel denk ik. Is dat ooit al gegeven?6 miljoen in het moderne voetbal is nu toch niets astronomisch.
Ik was een believer, maar pek en veren toch ook ferm overdreven.Ik ook![]()

Sowah voor 9 van ohl ook niet echt een voltrefferVoor een binnenlandse transfer toch wel denk ik. Is dat ooit al gegeven?
Was die niet van leicester ? Leuven huurde die daar van dacht ikSowah voor 9 van ohl ook niet echt een voltreffer
Dat zou kunnen, maar hij speelde hier welWas die niet van leicester ? Leuven huurde die daar van dacht ik

6 miljoen in het moderne voetbal is nu toch niets astronomisch.
Gohja, 20 jaar geleden betaalden we 4m voor Koen Daerden, dat was astronomisch toen.Voor een binnenlandse transfer toch wel denk ik. Is dat ooit al gegeven?
Ik denk ook wel dat een speler die direct moet renderen op ons niveau moeilijk te vinden is onder de 5 miljoen. Zo een prijs-kwaliteit als Vanaken is echt heel uitzonderlijk.

Vertel meer over dat gesprek aan de ontbijttafelEn hoeveel jaar is dat al geleden zelfs... Die zou nu ook een pak meer kosten. Zeker gezien elke topclub er toen achteraan zat. Genk dat polste naar iemand van familie Vanaken. Daar is eens HEEL goed gelachen aan de ontbijttafel.![]()
Vertel meer over dat gesprek aan de ontbijttafel
Nochtans is KRC Genk meer dan enkel THOR, Vital!!Papa Vanaken is geboren en getogen op een paar straten van mij af en in de straat van een van mijn beste vrienden. Is ook van dezelfde generatie (school, jeugdverenigingen en dergelijke) als twee neven van mij. Het is in die kringen breed bekend dat papa Vanaken en familie een absolute haat hebben voor alles Genk zijnde sinds hij weggestuurd werd bij de jeugd van Waterschei.
Nochtans is KRC Genk meer dan enkel THOR, Vital!!
(de volle drie jaar nog meegemaakt met mijn vader)Heeft wel zijn statistieken mee. Moest uit de ploeg voor Boniface, maar die was enkele klasses hoger. Nilsson zie ik nog wel even in België. Gaat niet aan de bak komen in een grote league, maar bij Brugge zal hij normaal wel zijn goaltjes makenBijna 7 miljoen lees ik. Vind ik precies een stevig bedrag.

Waanzin. En dan nog voor 6 miljoen.Sardella zou naar Werder Bremen zijn. Met nog steeds 0 inkomende transfers en al de vertrekkers gaat het seizoen er snel opzitten denk ik![]()
Of om de Deense staf uit te betalen?Goed, het salarisbudget mss nodig om nog wat Denen te halen?