Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk hoe het tij zo heeft kunnen keren bij de Luikenaars, maar Van Damme kan weleens de missing link zijn op hun middenveld. Soms heb je nu eenmaal een klootzak nodig op het veld die het vuur weer in de ploeg kan brengen.

Jammer dat hij bij ons het laatste jaar niet meer in de plannen voorkomt. Maar ik ben blij voor hem, want hij is een te goede voetballer om op de bank te hebben. Ik ben ook absoluut niet akkoord met dat het een vuile speler is trouwens.

Zouden beter de andere Van Damme met een basiscontractje binnen halen. Deze zomer waren er gesprekken afaik.
Al is het maar om een leider in de kleedkamer te hebben. Kent het huis ook.
Maar welk niveau zou die nog halen natuurlijk.

Zouden beter de andere Van Damme met een basiscontractje binnen halen. Deze zomer waren er gesprekken afaik.
Al is het maar om een leider in de kleedkamer te hebben. Kent het huis ook.
Maar welk niveau zou die nog halen natuurlijk.
Fysiek zal die in orde staan die traint als een beest denk dat hij nog twee keer zo breed is of dat goed is als voetballer betwijfel ik.
Hij fietst veel en daarnaast power training.

En Gilles Dewaele van KVK naar Standard. Rare transfer want was dit seizoen nog niet goed ivm zijn bezigperiode vorig jaar.

KVK gaat dringend een paar Belgen mogen binnenhalen ipv Derijck en
hem

En Gilles Dewaele van KVK naar Standard. Rare transfer want was dit seizoen nog niet goed ivm zijn bezigperiode vorig jaar.

KVK gaat dringend een paar Belgen mogen binnenhalen ipv Derijck en
hem
Wat is KVK toch een ambitieloze club. Dat ze GDW verkopen mag ons niet verbazen. Maar dan nog eens naar Standard waar ze paar maand geleden nog een dispuut mee hadden

Vorig jaar wel. Maar dit jaar echt niveau lager. Elsner weet natuurlijk wel de kwaliteiten van Dewaele. Maar ik denk toch dat het niveautje te hoog is voor hem.

Emond is definitief, ik vind dat zo ne verschrikkelijke speler om naar te kijken.
Hopelijk kan hij het toch compenseren met wat doelpunten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan