Svartálfar
Well-known member
Hoe ge als Standard fan blij kunt zijn met Joachim Van Damme

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alles om degradatie te vermijden?Hoe ge als Standard fan blij kunt zijn met Joachim Van Damme![]()
Ik heb slecht nieuws voor u...Die van jullie
Ja, dat is de vraag van 1 miljoen ^^
Ondertussen zou Emond dan ook terugkomen. Nooit fan van hem geweest, maar als hij ons aan wat doelpunten kan helpen..
Ik heb daar nu niet zoveel wedstrijden van gezien, maar tegen ons vond ik die altijd toch vrij goed.Hoe ge als Standard fan blij kunt zijn met Joachim Van Damme![]()
Hij zal alleszins niet veel moeite moeten doen om topscorer te worden bij onsIk heb slecht nieuws voor u...

Mag die al spelen tegen Anderlecht?Kan jullie van grote dienst zijn, echt ambetant ventje om tegen te spelen. Nu nog inzetten op zijn eerste rode kaart, hij durft er al eens stevig ingaan.
Jamaïque Vandamme is nu vrij precies sinds Roeselare failliet gingZouden beter de andere Van Damme met een basiscontractje binnen halen. Deze zomer waren er gesprekken afaik.
Al is het maar om een leider in de kleedkamer te hebben. Kent het huis ook.
Maar welk niveau zou die nog halen natuurlijk.
Fysiek zal die in orde staan die traint als een beest denk dat hij nog twee keer zo breed is of dat goed is als voetballer betwijfel ik.Zouden beter de andere Van Damme met een basiscontractje binnen halen. Deze zomer waren er gesprekken afaik.
Al is het maar om een leider in de kleedkamer te hebben. Kent het huis ook.
Maar welk niveau zou die nog halen natuurlijk.
Wat is KVK toch een ambitieloze club. Dat ze GDW verkopen mag ons niet verbazen. Maar dan nog eens naar Standard waar ze paar maand geleden nog een dispuut mee haddenEn Gilles Dewaele van KVK naar Standard. Rare transfer want was dit seizoen nog niet goed ivm zijn bezigperiode vorig jaar.
KVK gaat dringend een paar Belgen mogen binnenhalen ipv Derijck en
hem
Budget cuts echt overal bij Standard
Hoe slecht is dat aankondigingsfilmpje?