Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typische Essevee transfer #2.

Hopen dat we dit seizoen overleven en dan eens werk maken van een langetermijnplanning voor heel wat posities...
Een ganse ploeg bijna dan.
Met een transfer a la Derijck weet je genoeg, alweer geen geld. En dan nog een bankzitter bij Kortrijk halen…

Wat kan Charleroi nu doen met rommel als Depoitre? Gewoon zodat de Bayat(s) langs de kassa kunnen passeren?
Op 17 wedstrijden 6 goals en 2 assists valt alleszins wel mee om hem te klasseren als rommel. Is belangrijk in het systeem Hein, naast Tissoudali. Ook al is hij verre van de Depoitre van 2015.

De Depoitre van 2015 vind ik één van de meest overroepen spelers van de laatste 15 jaar imho. Verbaasde mij niks dat die met hangende pootjes terug naar den Belziek kwam. Nuttige en belangrijke speler toen voor Gent, maar ook niet meer dan dat.

De Depoitre van 2015 vind ik één van de meest overroepen spelers van de laatste 15 jaar imho. Verbaasde mij niks dat die met hangende pootjes terug naar den Belziek kwam. Nuttige en belangrijke speler toen voor Gent, maar ook niet meer dan dat.
zou hem niet onderschatten, weegt op verdediging scoorde toen iets vlotter maar ge moet ne goede hebben om ernaast te zetten ( raman, nu tissudalli)

Absoluut een belangrijke pion, zeker in ons kampioenenjaar maar nu nog altijd.
Is wel geen 'veelscorer', wat dat betreft klopt het

en 'met hangende pootjes' is toch ook een beetje kort door de bocht, me dunkt

Probleem van Depoitre is dat die enkel rendeert in één bepaald systeem, zoals Dost.
Zou wel dom zijn van Gent om hem te laten gaan, hij is er dit seizoen toch eindelijk doorgekomen vind ik.

Ik zou graag Mercier bij ons zien.
Niet te snappen dat die nog altijd bij OHL zit, een van de beste middenvelders op onze velden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan