Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typische Essevee transfer #2.
Een ganse ploeg bijna dan.Typische Essevee transfer #2.
Hopen dat we dit seizoen overleven en dan eens werk maken van een langetermijnplanning voor heel wat posities...
Op 17 wedstrijden 6 goals en 2 assists valt alleszins wel mee om hem te klasseren als rommel. Is belangrijk in het systeem Hein, naast Tissoudali. Ook al is hij verre van de Depoitre van 2015.Wat kan Charleroi nu doen met rommel als Depoitre? Gewoon zodat de Bayat(s) langs de kassa kunnen passeren?
zou hem niet onderschatten, weegt op verdediging scoorde toen iets vlotter maar ge moet ne goede hebben om ernaast te zetten ( raman, nu tissudalli)De Depoitre van 2015 vind ik één van de meest overroepen spelers van de laatste 15 jaar imho. Verbaasde mij niks dat die met hangende pootjes terug naar den Belziek kwam. Nuttige en belangrijke speler toen voor Gent, maar ook niet meer dan dat.
Solleke pakt graag den epex heAbsoluut een belangrijke pion, zeker in ons kampioenenjaar maar nu nog altijd.
Is wel geen 'veelscorer', wat dat betreft klopt het
en 'met hangende pootjes' is toch ook een beetje kort door de bocht, me dunkt

Ik zou graag Mercier bij ons zien.
Niet te snappen dat die nog altijd bij OHL zit, een van de beste middenvelders op onze velden.
Snap ik ook totaal niet ....Ik zou graag Mercier bij ons zien.
Niet te snappen dat die nog altijd bij OHL zit, een van de beste middenvelders op onze velden.
Bij Kortrijk zorgde die voor problemen in de kleedkamer. Hoe oud is die ondertussen?Snap ik ook totaal niet ....
Was vooral in combinatie met Rolland. En daarna is wel gebleken wie de rotte appel van de 2 wasBij Kortrijk zorgde die voor problemen in de kleedkamer. Hoe oud is die ondertussen?