Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wesley wellicht al weer weg en half jaar uitgeleend worden in brazilie.
Had graag gezien of hij nog wat kon bijbrengen zoals in zijn vorige passage bij Club.

Maar verder dan een paar niet noemenswaardige invalbeurten kan ik mij precies niet echt veel herinneren van de eerste helft van dit seizoen.

Dus voor de hoeveelheid dat Clement hem maar gebruikte nu niet meteen een groot verlies.

Laatste vijf weken spoorloos met een 'voetblessure', op training ook al een aanvaring gehad met een ploegmaat en nu wil hij naar een grotere competitie.

Zolang het maar niet België is.

Spartak Moskou Zich weer gemeld voor Murillo.
Paar wedstrijden geleden zou je zeggen, neem maar mee. Echter laat die laatste tijd wel weer zijn potentieel zien. Geen idee wie een alternatief zou kunnen zijn op rechtsachter? Volgens mij moesten ze zelfs liefst nog een backup halen voor Murillo.

9 miljoen lees ik.

Lijkt me een correcte prijs voor een 24-jarige international die in 75 wedstrijden in Belgie 30 goals en 12 assists aflevert bij een subtopper. In de matchen tegen Beerschot vond ik hem toch altijd indrukwekkend.
Goed van Charleroi dat ze weer eens dik kunnen cashen met hun goeie scouting. Jammer van de Bayats daar.

Zou een goeie doublure zijn voor Murillo, maar ook wel niet de goedkoopste gok ik? Speelt toch meestal bij Stade Reims dus die zullen 'm ook niet voor een appel en een ei laten gaan.

Zou een goeie doublure zijn voor Murillo, maar ook wel niet de goedkoopste gok ik? Speelt toch meestal bij Stade Reims dus die zullen 'm ook niet voor een appel en een ei laten gaan.
Zal dan eerder niet als doublure maar als vervanging voor Murillo zijn. Murillo zag deze zomer een transfer naar Moskou door zijn neus geboord en dat zag je toch enige tijd aan zijn vormpeil. Hij heeft het nochtans in zich om een ideale rechtsachter te zijn. Maar ook de vaak lange verplaatsingen naar Panama doen geen goed aan zijn presteren bij Anderlecht.
Tenzij je graag met een ontevreden en matig presterende speler eindigt, zullen ze hem uiterlijk deze zomer wel laten vertrekken.

Leicester klaar om een bod op CDK uit te brengen:

Zou geen slechte volgende stap zijn!
En toch zou ik hem graag bij Ajax zien terecht komen. Snel aanvallend spel, sterke Europese campagnes en ondanks de competitie toch omringd door sterke spelers. Leicester lijkt me een moeilijkere ploeg om bij te slagen. En hij heeft enorme stappen gezet dit seizoen, maar is het al voldoende voor de PL? Met het WK in het vooruitzicht moet het wel een geslaagde transfer zijn, er is geen ruimte voor foutjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan