Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weinig besef van wat ze aan het doen zijn en wat de perceptie is bij de fans precies. Stel dat er vanavond verloren wordt gaat het ontploffen denk ik.
als't niet vanavond is, is't zondag
vanavond zie het wel nog goed komen
De spreidstand zit er echter in dat je de spelers op zich niet veel kan verwijten, dus die moedig je beter aan tijdens de wedstrijd. Het zit hem bij de clubleiding, en dus nu ook de coach (waar ik al twijfels bij had van bij zijn aanstelling, en waar ik dus nu jammer genoeg gelijk in lijk te gaan krijgen)

Que? Korte samenvatting?
Supporters zijn veel te kritisch en moet zitten en zwijgen, dat is zowat de belangrijkste takeaway
verder nog:
- vergelijking van de match vanavond met Benfica tegen PSV (que?)
- de niet fitte Servische toptransfer vergelijken met Guardiola die ook eens een spits uit '5e Engelse klasse' wou halen, gewoon om gestalte te hebben
- uiteraard ook verwijzingen naar Club, vooral met superlatieven (tiens, dat was een paar jaar geleden toch iets anders)
- ....

dit is wel een goeie samenvatting, inclusief commentaar: https://m.facebook.com/groups/vak228/permalink/3009426349331950/?ref=bookmarks

Laatst bewerkt:
3M voor Dompé? Ik geloof mijn oren bijna niet
We hebben het toch over Dompé, de ex-speler van STVV en AA Gent he?
Volgens deze website (precies wel niet zo betrouwbaar), deed M'Boro ook al een bod

Supporters zijn veel te kritisch en moet zitten en zwijgen, dat is zowat de belangrijkste takeaway
verder nog:
- vergelijking van de match vanavond met Benfica tegen PSV (que?)
- de niet fitte Servische toptransfer vergelijken met Guardiola die ook eens een spits uit '5e Engelse klasse' wou halen, gewoon om gestalte te hebben
- uiteraard ook verwijzingen naar Club, vooral met superlatieven (tiens, dat was een paar jaar geleden toch iets anders)
- ....

dit is wel een goeie samenvatting, inclusief commentaar: https://m.facebook.com/groups/vak228/permalink/3009426349331950/?ref=bookmarks

De pers vloog er anders ook goed door, samen met toch wel een niet ZO subtiele verheerlijking van zichzelf.

Logische stap, had hoge ambities bij zijn terugkeer naar Leicester maar was daar totaal nog niet klaar voor. Speelde een goed seizoen vorig jaar maar zeker in de tweede helft van het jaar begon echt wel duidelijk te worden dat er nog véél werk aan was. Ook wel benieuwd op welke positie hij gaat spelen. De Ketelaere en Lang gaat hij er alleszins nooit uit krijgen.

Logische stap, had hoge ambities bij zijn terugkeer naar Leicester maar was daar totaal nog niet klaar voor. Speelde een goed seizoen vorig jaar maar zeker in de tweede helft van het jaar begon echt wel duidelijk te worden dat er nog véél werk aan was. Ook wel benieuwd op welke positie hij gaat spelen. De Ketelaere en Lang gaat hij er alleszins nooit uit krijgen.
Op welke positie speelde die bij OHL ? Ben echt benieuwd naar welke formatie Clement wil gaan op termijn. Wesley zit ook in de pijplijn en die gaat ook niet komen om op de bank te zitten of wat bekermatchen te spelen.

Op welke positie speelde die bij OHL ? Ben echt benieuwd naar welke formatie Clement wil gaan op termijn. Wesley zit ook in de pijplijn en die gaat ook niet komen om op de bank te zitten of wat bekermatchen te spelen.
Polyvalent, maar speelde vorig jaar eigenlijk gewoon samen met Mercier meer in een vrije rol achter Henry. Op papier vaak op de linkerflank maar in de praktijk wisselde dat dus met de regelmaat van de klok.

Wel 4-6 weken achterstand, gelukkig is de knie goedgekeurd en geen overgewicht (7,8 vetpercentage).
Helaas, hij zal PSG niet kapot spelen :(

Meeh, niet direct inzetbaar, das direct al een domper imo. Dan ga je van een jaar, wat eigenlijk maar 9 maanden is naar pakweg 7 maanden (en een half) vooraleer die topfit is.

Benieuwd hoe Clement nu gaat spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan