Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze wouden hem dan ook houden toen hij hier nog speelde, nu kunnen ze zijn evolutie zien en weten of het de moeite is om hem te houden. Was in zijn tijd bij Club zeker een talent maar één waar het nog onzeker was of het er ooit helemaal ging uitkomen.Snap ik niet, we hebben al zoveel jeugd en dan nog eens iemand extra gaan huren op dezelfde positie als Van Der Brempt
Bericht zou gelost zijn door een Engelse makelaar.Anderlecht zou Liam Delap willen aantrekken als nieuwe spits? Geen idee wat er van waar is want er zou geen lekken meer zijn naar de pers
Interesse van zowel Antwerp als Brugge voor onze rebel Pierre Dwomoh.

Toch vooral weer eentje die gewoon veel te vroeg het licht dacht gezien te hebben en op veel te jonge leeftijd die stap probeerde te wagen. 9/10 komen ze op hangende pootjes allemaal terug. Ik begrijp niet dat ze eerst hier niet willen slagen. De voetballers die dat doen halen er meestal toch een mooie carrière uit. Ze geven die voetballers zelfs op zeer jonge leeftijden veel te veel geld in handen. En dan de ouders paaien met huizen en cash geld enzo. Dat zouden ze moeten verbieden. Heeft veel weg van mensenhandel in moderne tijden dit.Nieuws | Club Brugge
www.clubbrugge.be
Tibo Persyn wordt voor één jaar geleend met aankoopoptie.
Geen idee wat te verwachten eigelijk![]()
Tja tis niet dat de grote Belgische clubs hun jeugd volledig bestaat uit mannekes die van hun 6 bij hen spelen natuurlijk.Toch vooral weer eentje die gewoon veel te vroeg het licht dacht gezien te hebben en op veel te jonge leeftijd die stap probeerde te wagen. 9/10 komen ze op hangende pootjes allemaal terug. Ik begrijp niet dat ze eerst hier niet willen slagen. De voetballers die dat doen halen er meestal toch een mooie carrière uit. Ze geven die voetballers zelfs op zeer jonge leeftijden veel te veel geld in handen. En dan de ouders paaien met huizen en cash geld enzo. Dat zouden ze moeten verbieden. Heeft veel weg van mensenhandel in moderne tijden dit.
Absoluut akkoord, maar ik begrijp wel waarom talenten ervoor kiezen. De bedragen die ze al aan jonge spelers geven gecombineerd met de prestige is gewoon zeer aanlokkelijkToch vooral weer eentje die gewoon veel te vroeg het licht dacht gezien te hebben en op veel te jonge leeftijd die stap probeerde te wagen. 9/10 komen ze op hangende pootjes allemaal terug. Ik begrijp niet dat ze eerst hier niet willen slagen. De voetballers die dat doen halen er meestal toch een mooie carrière uit. Ze geven die voetballers zelfs op zeer jonge leeftijden veel te veel geld in handen. En dan de ouders paaien met huizen en cash geld enzo. Dat zouden ze moeten verbieden. Heeft veel weg van mensenhandel in moderne tijden dit.
Ja klopt maar soms ook een enorme wasting van talent. Neem nu Musonda junior. Is niets van verder gekomen. Die had in der tijd rustig moeten evolueren in Anderlecht.Absoluut akkoord, maar ik begrijp wel waarom talenten ervoor kiezen. De bedragen die ze al aan jonge spelers geven gecombineerd met de prestige is gewoon zeer aanlokkelijk
Ik ben het grotendeels met u eens, maar als Musonda net zo blessuregevoelig zou zijn bij Anderlecht als hij bij Chelsea is, heeft hij financieel gezien wel de juiste keuze gemaakt door te tekenen bij Chelsea.Ja klopt maar soms ook een enorme wasting van talent. Neem nu Musonda junior. Is niets van verder gekomen. Die had in der tijd rustig moeten evolueren in Anderlecht.
Hier in ons drop is er ook een kind en speelt al van zijn 10j bij PSV. Komen hem 4x per week halen met de bus om te gaan trainen. Zaterdagen ook bijna volledige dagen weg. Mannetje denk natuurlijk wel dat hij de volgende Ronaldo wordt. Ouders zijn ook niet van de slimste. Broer van iemand die ik ken speelde ook van zijn 12j bij Genk, elke avond na school direct komen oppikken met een buske en 's avonds laat pas terug.Tja tis niet dat de grote Belgische clubs hun jeugd volledig bestaat uit mannekes die van hun 6 bij hen spelen natuurlijk.
Vriendin van ons haar zoontje is 10 jaar en ze zijn vanuit Brugge ook naar Schoten gereden om die kleine te overhalen om x aantal keer per week na zijn school anderhalf uur op de bus te zitten om te komen trainen of om, helemaal alleen, op internaat te gaan ginder in West-Vlaanderen. Manneke wou gewoon bij zijn vrienden blijven voetballen op Antwerp en gelukkig zijn de ouders ook niet meegegaan in het mooie verhaal van Club. Misschien minder extreem allemaal maar op die leeftijd al moeten kiezen om te verhuizen naar de andere kant vh land is imo toch ook niet leuk voor zo'n jongens.
Wat moeten ze doen, beginnen voetballen op hun 23e?Hier in ons drop is er ook een kind en speelt al van zijn 10j bij PSV. Komen hem 4x per week halen met de bus om te gaan trainen. Zaterdagen ook bijna volledige dagen weg. Mannetje denk natuurlijk wel dat hij de volgende Ronaldo wordt. Ouders zijn ook niet van de slimste. Broer van iemand die ik ken speelde ook van zijn 12j bij Genk, elke avond na school direct komen oppikken met een buske en 's avonds laat pas terug.
Allemaal geen goeie zaken in kinderen hun ontwikkeling imo.

Voila.Hier in ons drop is er ook een kind en speelt al van zijn 10j bij PSV. Komen hem 4x per week halen met de bus om te gaan trainen. Zaterdagen ook bijna volledige dagen weg. Mannetje denk natuurlijk wel dat hij de volgende Ronaldo wordt. Ouders zijn ook niet van de slimste. Broer van iemand die ik ken speelde ook van zijn 12j bij Genk, elke avond na school direct komen oppikken met een buske en 's avonds laat pas terug.
Allemaal geen goeie zaken in kinderen hun ontwikkeling imo.
Ik denk dat zijn blessuregevoeligheid net in de hand is gewerkt door zo vroeg naar Chelsea te gaan. Die was heel tenger bij Anderlecht. In Engeland wordt er meteen harder getraind op het fysieke aspect. Daar was die gewoon niet klaar voor denk ik.Ik ben het grotendeels met u eens, maar als Musonda net zo blessuregevoelig zou zijn bij Anderlecht als hij bij Chelsea is, heeft hij financieel gezien wel de juiste keuze gemaakt door te tekenen bij Chelsea.