Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rezaei zou onderweg zijn naar Leuven, mogelijk als vervanger van Henry. Misschien wordt een deel van de Yaremchuk miljoenen nog deftig besteed, hoewel ik nog altijd hoop dat hij naar het buitenland trekt.
Veel plezier ermee, hopelijk kan hij zijn draai wat weer vinden voor Club is dat toch een verloren zaak.

Snap niet dat ze hem vorig jaar niet verkocht hebben, want had er toen gewoon een sterk seizoen opzitten bij Charleroi. Was vorig seizoen een pak minder dus nu weer moeilijk te verkopen. Snap niet dat ze nu dan opnieuw verhuren, das dus gewoon 5 miljoen de vuilbak in gesmeten? Gewoon Charleroi 5 miljoen geven en dan Rezai 2 seizoenen gratis terug geven aan Charleroi, en nu (laatste contractjaar?) terug te verhuren?

Snap niet dat ze hem vorig jaar niet verkocht hebben, want had er toen gewoon een sterk seizoen opzitten bij Charleroi. Was vorig seizoen een pak minder dus nu weer moeilijk te verkopen. Snap niet dat ze nu dan opnieuw verhuren, das dus gewoon 5 miljoen de vuilbak in gesmeten? Gewoon Charleroi 5 miljoen geven en dan Rezai 2 seizoenen gratis terug geven aan Charleroi, en nu (laatste contractjaar?) terug te verhuren?
Charleroi moet hem willen kopen ook eh en zijn loon betalen dat is meestal het struikelblok. Als je dat bekijkt na Wesley al heel wat geld in de vuilbak rezai, diagne, krmencik.... en nu zitten we met dost toch ook weer met een apart profiel waar je weinig mee kan.

Er is sprake van 6 miljoen voor Henry, veel te duur voor een speler die 1 goed seizoen in 1A erop zitten heeft. En als je geen aanvoer hebt dan ben je weinig met een scorende spits.
Henry kan wel wat meer dan gewoon goals maken, is bij ons enorm belangrijk in de opbouw. Wint echt belachelijk veel duels en is zowat onmogelijk van de bal te zetten met de rug naar doel.

Eigenlijk het type dat de Mauven missen denk ik, maar die kunnen hem (gelukkig) niet betalen.

Inderdaad vreemd, aangezien hij in zijn laatste contractjaar zit. Soit, ik klaag niet, buiten zijn passage bij Club toch redelijk consistent geweest, kent de competitie, weet het doel staan...

Rezai kan toch echt bijlange niet brengen wat Henry brengt? Zijn ook totaal andere spitsen,...

Ze huren hem dan ook maar. Ik vermoed dat OHL stiekem nog op zoek is naar een betere fit, maar Rezaei is onmiddellijk inzetbaar en heeft weinig aanpassing nodig. Een echte vervanger voor Henry heeft misschien wat meer tijd nodig.

Ze huren hem dan ook maar. Ik vermoed dat OHL stiekem nog op zoek is naar een betere fit, maar Rezaei is onmiddellijk inzetbaar en heeft weinig aanpassing nodig. Een echte vervanger voor Henry heeft misschien wat meer tijd nodig.
Klopt, ik ga ervan uit dat er nog iemand bijkomt wanneer Henry vertrekt. Of dat we gewoon op een andere manier gaan voetballen, mogelijk met Rezaei en Siebe voorin.

NEC zou verregaande interesse hebben in Rezaei, dus die deal met Leuven lijkt mij helemaal nog niet zeker

Niet meegedeeld, dus zal gene vette zijn, 1 à 2 miljoen max denk ik.

Gezien wij hem slechts een éénjarig contract geven zou het me verbazen moesten we zo'n bedrag kunnen spenderen.

Ik vermoed zo goed als niets, maar natuurlijk is Club van het (waarschijnlijk aanzienlijke) loon af...

Ik denk ook niet dat ge daar nog veel voor gekregen hebt, en al zeker geen miljoen(en). Nog een jaar contract en overbodig, dan weet ge wel hoe laat het is. :)

Vlap zou bijna voor een jaar naar Twente zijn.

Win win voor de 3 partijen.

Vlap gaat veel beter tot zijn recht komen in de Eredivisie waar veel meer ruimte ligt en minder fysiek is.
Kan zich in de kijker spelen waardoor Anderlecht hem volgend seizoen hopelijk kan verkopen.
En Vlap is voor Twente gewoon een aanwinst.

Jammer, Beerschot heeft een aanvallende middenvelder nodig en ik had gedacht dat die ons zou kunnen helpen. Helaas moddert onze technische afdeling maar wat aan.
Rechtsback gehuurd van Sheffield terwijl we er al 3 hebben. Lijkt me niet de prioriteit te zijn gelet op onze creatieve armoede vooraan, maar bon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan