Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal er ook allemaal van afhangen welke afspraken er gemaakt zijn, neem nu krmencik is nu naar slavia praag op huur maar als Slavia zich plaatst voor de CL groepsfase moeten ze hem verplicht aankopen ( tenzij dat da gazetten praat is ).
Dat kan, maar nogmaals, dat vereist wel het akkoord van de speler. :)

Zirkzee op dit moment zijn medische testen aan het afleggen.
Zal dus onze nieuwe spits worden

Het zou gek zijn moest er geen aankoopoptie zijn, wat Parma had die vorig jaar wel

Een jonge Hollander met een mentaliteitsprobleem, weinig ervaring en op huurbasis. Als daar een aankoopoptie bijzit, is het vermoedelijk eentje waar ge uw fikken zwaar aan verbrand. Ik vermoed ook dat die gast weinig goesting heeft om bij Anderlecht te komen spelen als die er 15 inlegt en andere clubs komen aankloppen.

Benieuwd ben ik wel, altijd spannend om te zien wat zo een eeuwig talent gaat doen als ze plots moeten deliveren.

Een jonge Hollander met een mentaliteitsprobleem, weinig ervaring en op huurbasis. Als daar een aankoopoptie bijzit, is het vermoedelijk eentje waar ge uw fikken zwaar aan verbrand. Ik vermoed ook dat die gast weinig goesting heeft om bij Anderlecht te komen spelen als die er 15 inlegt en andere clubs komen aankloppen.

Benieuwd ben ik wel, altijd spannend om te zien wat zo een eeuwig talent gaat doen als ze plots moeten deliveren.
Hij is inderdaad blijkbaar wel wat nonchalant. Maar het is ook precies niet de eerste de beste "hollander"
Kon naar Everton en Benfica, uiteindelijk toch gekozen voor Bayern. En dan misschien zoals het hoort het parcours gevolgd van een jeugdspeler. U19-U21-2e elftal, 1e ploeg korte invalbeurten
Trainen met gasten als Lewa, Robben, Muller,... Spitsentrainer als Makaay
Taalbarriere mag ook geen probleem zijn en wij hebben toch ook NL's in onze kern en gasten met ervaring in NL

Het geeft me toch net iets meer vertrouwen dan ergens een Afrikaan van 18 of een half kreupele spits van 27 met 8 blessures.
Parma had een aankoopoptie van 15miljoen :help:

Wat voor type spits is dat ? ken hem van naam maar ook niet meer dan dat.
Groot, 1m93(?)
Kan met de rug naar doel spelen dus ballen bijhouden. Technisch denk ik iets beter dan Nmecha, maar volgens mij wel veel minder werklust
Zal eerder als een echte spits vooraan blijven hangen dan terug te zakken. Alhoewel je toch loopvermogen moet hebben of je komt er bij Bayern niet in.

Joshua is absoluut een type spits dat je niet zo vaak ziet. Hij is lang en atletisch, maar toch is hij soepel in zijn bewegingen en en heeft hij een hele goede techniek. Bovendien is hij tweebenig
In zijn eerste 43 duels in verschillende Bayern-jeugdteams kwam hij tot het meer dan respectabele aantal van 32 goals
Frankfurt dacht ook even aan hem als vervanger van Dost

Er zou geen aankoopoptie zijn.

De officiële voorstelling van Zirkzee lijkt slechts een kwestie van uren. Toch zou Anderlecht nog steeds rond de tafel zitten met Bayern München. Hoewel de krant erkent dat de kans op een aankoopoptie eerder klein lijkt, meent Het Nieuwsblad immers dat men in het Lotto Park blijft aansturen op zulk een clausule in de deal.

Wellicht probeert Paars-Wit vooral een meer realistisch aankoopbedrag uit de brand te slepen, terwijl de Duitsers van mening blijven dat hun jonge talent de nodige miljoenen waard is. Net zoals dat bij Nmecha het geval was, loopt zijn contract bij zijn moederclub een jaar na zijn vermoedelijke huurperiode bij de Brusselaars echter af. Reden genoeg dus voor Peter Verbeke om door te drukken.

Anderlecht heeft zijn beoogde spits zo goed als te pakken. Paars-wit neemt het Nederlandse talent Joshua Zirkzee (20), die zijn medische tests aflegt, het komende seizoen over van Bayern München. Het gaat om een huur zonder aankoopoptie.

De ene zegt wel, de andere niet. We zien wel. Zal zich eerst ook moeten bewijzen.

Duitse media zeggen ook geen koopoptie : Joshua Zirkzee vom FC Bayern München steht laut Medienberichten kurz vor einem Wechsel zum RSC Anderlecht. Demnach soll der 20-Jährige für die kommende Saison an den belgischen Rekordmeister ausgeliehen werden. Eine Kaufoption soll es nicht geben.

Er zou geen aankoopoptie zijn.
Mja een aankoopoptie van 15M daar ben je uiteindelijk ook niks mee.
Anderlecht kan dat niet betalen (allez, niemand in België kan dat betalen) en dan gaat een eventuele buitenlandse gegadigde toch al ferm over de brug moeten komen wil je daar nog winst op maken. Om ook te zwijgen over het niveau dat hij gaat moeten halen om +15M waard te zijn.

In elk geval altijd leuk om jonge gasten van zulke ploegen bezig te zien. Ben benieuwd!

Na Dorsch en Yaremchuk zouden ze Owusu ook nog willen verkopen. De ambitie is duidelijk om max po 2 te spelen, dan mogen de abo’s ook de prijzen hebben van de gemiddelde po 2 ploeg. Hartzeer om zo een grote puinhoop te zien in Gent. Ze blijven de ene obscure transfer na de andere doen, spelers die zelf geen meerwaarde zouden gehad hebben in het Ottenstadion.

Ook zeer benieuwd naar Zirkzee. Altijd heel groot talentje in Football manager.

Zal wss minder werkkracht bieden dan Nmecha, want dat was echt wel indrukwekkend bij momenten. Net als zijn penalty’s. Maar misschien dat hij wel op vlakken waar Nmecha zwakker scoorde beter is.

Zoals zijn kopspel, of positiespel voor doen.

Als we nu nog een deftige spits kopen, Of huren met realistische optie, heeft men imo goed gewerkt deze zomer.

Ik kan mis zijn maar was heel Gent niet aan het klagen op Owusu vorig seizoen?
Ik herinner me precies nog dat iedereen maar niet begreep dat die na zijn schitterend seizoen (daarvoor) zo hard liep te zuigen.

Dan ist toch goed dat je der vanaf bent?

Ik kan mis zijn maar was heel Gent niet aan het klagen op Owusu vorig seizoen?
Ik herinner me precies nog dat iedereen maar niet begreep dat die na zijn schitterend seizoen (daarvoor) zo hard liep te zuigen.

Dan ist toch goed dat je der vanaf bent?
Er zijn er ook die klaagde over Yaremchuk en Dorsch. Ik ben fan van Owusu, ook al had die vorig seizoen een minder seizoen. Maar beetje normaal na 4 trainers en een verschrikkelijk zwak seizoen tout court van de volledige ploeg. En liever Owusu dan een overbetaalde Vadis die na 70 min dood zit, een dweil als Kums of een onzichtbare alibivoetballer als De Sart die Beerschot in de wedstrijd liet komen door oerdom balverlies.

Tis officieel. Zirkzee voor een jaar naar RSCA
Zonder aankoop optie blijkbaar dus ze kunnen al ene zoeken voor volgend jaar

Na Dorsch en Yaremchuk zouden ze Owusu ook nog willen verkopen. De ambitie is duidelijk om max po 2 te spelen, dan mogen de abo’s ook de prijzen hebben van de gemiddelde po 2 ploeg. Hartzeer om zo een grote puinhoop te zien in Gent. Ze blijven de ene obscure transfer na de andere doen, spelers die zelf geen meerwaarde zouden gehad hebben in het Ottenstadion.
Rezaei zou onderweg zijn naar Leuven, mogelijk als vervanger van Henry. Misschien wordt een deel van de Yaremchuk miljoenen nog deftig besteed, hoewel ik nog altijd hoop dat hij naar het buitenland trekt.

Rezaei zou onderweg zijn naar Leuven, mogelijk als vervanger van Henry. Misschien wordt een deel van de Yaremchuk miljoenen nog deftig besteed, hoewel ik nog altijd hoop dat hij naar het buitenland trekt.
Er is sprake van 6 miljoen voor Henry, veel te duur voor een speler die 1 goed seizoen in 1A erop zitten heeft. En als je geen aanvoer hebt dan ben je weinig met een scorende spits.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan