Jesus christ, beeldt u in dat ge voor UAE rijdt en een DS als Maxtin in de radio hoort zeveren:
Ni moeilijk dat de communicatie op geen hol trekt en ze hun riders los voorbij rijden
Hoe langer hoe meer heb ik daar den indruk da daar een compleet zootje ongeregeld is. Ook hun koerstactiek met zich liggen bezig te houden met side quests als ploegenklassement en renners in overgangsetappes mee te sturen, roept toch fameus vragen op.
Spring intelligent om met u krachten, eventueel laatste weekend nog een folieke, sure, ma prioriteit moet toch ten allen tijde geel zijn en niks anders, hoop voor hun dat de komende dagen de boemerang niet terugkomt
Seixas zal wel aanvallen voor plaats 3 lijkt me als ie zich goed voelt, in tegenstelling tot een Remco.
Als je die laatste zijn interviews hoort lijkt 2de plaats houden echt zijn enige bekommernis. Klonk zelf niet dat die ergens ook maar het idee heeft om de resterende UAE vestiging Pogi te testen, beetje spijtig, maar ergens wel logisch misschien zonder Lipo.
Ik hou m'n hart toch ook weer vast voor Alpe d'Huez. Sfeer en veel volk is leuk (of kan leuk zijn), maar het is allemaal té geworden en het heeft meer en meer weg van een festival of zuipfestijn. Het is wachten tot het eerste incident dat echt koersbepalend is, vrees ik...
Ik zou als renner schrik hebben om er door te rijden, mijn hartslag zou vanzelf al +30 of +40 gaan.
Gaat compleet niet te doen zijn voor de renners straks, veel te veel volk. Renners gaan eerder met een ei in de broek zitten door dat opengaand zee van mensen effect, dan effectief de kans zien om ergens nog iets te doen.
ASO schiet hier toch fameus te kort, al moeten ze de klim volledig afbakenen met nadars. Sure, dat gaat wat kosten en logistiek wat voeten in de aarde hebben om 14x2 km af te zetten, maar dan moet het maar..ASO schept meer dan genoeg poen!
Renners verdienen piece of mind na 2-3 weken hard labeur, geen circus toestanden waar je op elk moment misschien door een zatte idioot van je fiets kan getrokken worden.