Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zo een matig klimmend stuk tegen een groep van renners, solo voorblijven.Zaten niet ver meer achter vingegaard
Ja en daarom dat ze niet per se achter Vingegaard moeten rijden vind ik.We mogen inderdaad niet vergeten dat Vingegaard wel afgetekend de 2e sterkste bergop was.
Allé, nu is het wachten tot de 2e week.
Ook zuur voor al die talkshows/podcasts die kunnen gaan afvragen over wat ze het nog kunnen hebben de komende weken.Je weet op voorhand dat Pogacar de betere is en dat hij doorgaans weinig moeite heeft met de concurrentie plat te knijpen maar als je het hem dan effectief ziet doen is de fun er toch af hoor.
Indrukwekkend sure maar één bergrit en alles is aan gort gereden meh.
Zou graag die beelden nog eens zien, net toen ze laatste galerie op de tourmalet buitenredenZette Remco nu net schouder tegen Seixas ?![]()
Het Deense masker is afgevallen en wat overblijft is het
gezichtsverlies van 2'38".
Ik had vooral Seixas toch beter verwacht vandaag om eerlijk te zijn. Ik had eigenlijk verwacht dat Seixas kwa niveau dichter bij Vingegaard zou zitten dan Vingegaard bij Pogacar maar dat leek alvast op de Tourmalet niet het geval te zijn. Vingegaard kon de schade daar beperken tot 30 seconden, de rest werd daar op 1'15"-1'30" gereden? Die lopende slotklim waren in het voordeel van de achtervolgers en minder van Vingegaard maar de belangrijkste conclusie blijft: Pogacar reed gewoon nóg verder weg.
Ik ergerde mij er ook al aan, spreek er onderling over maar gooi dat niet in de media.https://sporza.be/nl/2026/07/09/rem...kop-te-rijden-en-dat-gaat-niet~1783603673115/
Remco gonna Remco
Waarom toch? Hou dit binnen de ploeg.
Ja, klopt maar Remco heeft gans die afdaling het tempo bepaalt bergaf.Renaat, als Evenepoel zo snel daalt als Pogacar dan de rest van de groep Evenepoel ook
Als je dat niet op voorhand wist en niets weet om iets te vullen ben je geen talkshow / podcast waard.Ook zuur voor al die talkshows/podcasts die kunnen gaan afvragen over wat ze het nog kunnen hebben de komende weken.
.