Tour de France 2026

Nu ziet het er toch ineens een stuk minder goed uit voor Vingegaard. Toch veel tijd verloren in die afdaling. Voelt stilaan de hete adem van die achtervolgende groep.

Ploegleiding moet nu zeggen tegen remco dat hij moet wachten. Benoot zit op 4 sec en die kan dan op kop rijden voor seixas.

Dat kan toch niet? ik zie dat ook staan in die data tracking maar die staat al 20km op 4" achterstand op de groep Evenepoel

Vingegaard gaat moeten oppassen voor die groep erachter

lol Evenepoel knalt zo hard door dat hij er nu Seixas en Del Toro afrijd

Klimmen is minder maar als het wat uitvlakt is het toch een ferm beest hoor

Boeken mogen toe vr plaats 1 in week 1 op donderdag. ‘T is vr de liefhebbers om de rest van de tour integraal te bekijken. De woorden gerommel in de marge zijn hiervoor uitgevonden..

Boeken mogen toe vr plaats 1 in week 1 op donderdag. ‘T is vr de liefhebbers om de rest van de tour integraal te bekijken. De woorden gerommel in de marge zijn hiervoor uitgevonden..

Wisten we op voorhand hé

De strijd is voor de 3e plek. Seixas goed, Lipowitz ook goed, Del Toro ook goed. Evenepoel toch maar mooi terug gekomen, Ayuso zit er ook nog altijd bij. Ik durf niet te zeggen wie 3e wordt.

Dat kan toch niet? ik zie dat ook staan in die data tracking maar die staat al 20km op 4" achterstand op de groep Evenepoel

Vingegaard gaat moeten oppassen voor die groep erachter
Ja raar en je hebt gelijk. Ik weet wat er aan de hand is nu. Benoot zit op zijn reservefiets en zijn tracker is mee op de ploegleidersauto.

De mot zit er in in die achtervolgende groep, zo kan Vingegaard misschien toch voorop blijven, moesten ze samenwerken pakken ze hem terug

Dat wordt 3 minuten zeker in het klassement toch op zijn minste 2'30. Benieuwd naar de uitleg van Visma, hij is nochtans beter in zijn 2e GT van het seizoen werd ons verzekerd.

Evenepoel doet gewoon veel te veel werk. Is precies helper voor Lipowitz.
Vingegaard gewoon de op 1 na beste, strijd is echt wel voor de 3de plek.

Deze Pogacar, tsja. Zegt genoeg natuurlijk als je de eerste keer als het wat omhooggaat je direct 2 en 3 minuten pakt.

Evenepoel doet gewoon veel te veel werk. Is precies helper voor Lipowitz.
Vingegaard gewoon de op 1 na beste, strijd is echt wel voor de 3de plek.

Deze Pogacar, tsja. Zegt genoeg natuurlijk als je de eerste keer als het wat omhooggaat je direct 2 en 3 minuten pakt.
Evenepoel veel krachten aan het verspillen idd, hij lijkt ook niet weg te kunnen rijden van dit groepje.

Je zit daar met 2 duo's waarvan ze niet weten wie de kopman nou is.

Terug
Bovenaan