precies welEen lach en een Traeen in deze rit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
precies welEen lach en een Traeen in deze rit.
Ploegleiding moet nu zeggen tegen remco dat hij moet wachten. Benoot zit op 4 sec en die kan dan op kop rijden voor seixas.
Boeken mogen toe vr plaats 1 in week 1 op donderdag. ‘T is vr de liefhebbers om de rest van de tour integraal te bekijken. De woorden gerommel in de marge zijn hiervoor uitgevonden..
Ja raar en je hebt gelijk. Ik weet wat er aan de hand is nu. Benoot zit op zijn reservefiets en zijn tracker is mee op de ploegleidersauto.Dat kan toch niet? ik zie dat ook staan in die data tracking maar die staat al 20km op 4" achterstand op de groep Evenepoel
Vingegaard gaat moeten oppassen voor die groep erachter
Ik blijf erbij, hij had nooit dat gat mogen dichtrijden.De mot zit er in in die achtervolgende groep, zo kan Vingegaard misschien toch voorop blijven, moesten ze samenwerken pakken ze hem terug
Huh slaat toch op niks? Waarom zouden ze nu niet kunnen rijden?Voila remco, als je daarstraks de lidl mannen niet laat rijden moet je nu niet zagen.
Of top 2Gok dat Del Toro vanaf vandaag zijn eigen koers zal mogen rijden voor top 3.
Evenepoel veel krachten aan het verspillen idd, hij lijkt ook niet weg te kunnen rijden van dit groepje.Evenepoel doet gewoon veel te veel werk. Is precies helper voor Lipowitz.
Vingegaard gewoon de op 1 na beste, strijd is echt wel voor de 3de plek.
Deze Pogacar, tsja. Zegt genoeg natuurlijk als je de eerste keer als het wat omhooggaat je direct 2 en 3 minuten pakt.