Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe hard was dit ook niet te voorspellen dat daar ambras ging van komen, van dat duo-kopmanschap. Stel u voor dat Roglic ook nog mee was.
Door iedereen voorspeld, maar had niet gedacht dat het zo rap ging gaan. We zijn nog geen week ver…Remco terecht wel boos. Heeft ook gewoon een punt, hij heeft zijn werk al gedaan voor Lipowitz.
Maar goed moet dit nu in de media, dat is een andere discussie.
Als hij dat deed konden we niet genieten van zijn +70 zeges en moeten we nog altijd wachten op een nieuwe wereldkampioen op de weg en is Ganna de beste tijdrijder van zijn generatie. Om te zwijgen van -2 medailles op de OS 2024.Was beter blijven voetballen.

Is het een sterke renner die al veel mooie overwinningen behaald heeft? Zeker en vast. Maar zijn persoonlijkheid verpest zeer veel.Als hij dat deed konden we niet genieten van zijn +70 zeges en moeten we nog altijd wachten op een nieuwe wereldkampioen op de weg en is Ganna de beste tijdrijder van zijn generatie. Om te zwijgen van -2 medailles op de OS 2024.
Goh, hij zorgt voor vonkjes en zolang hij geen toeren uithaalt zoals in de ronde van UK (brakechecking, dacht ik), valt dat toch mee?Maar zijn persoonlijkheid verpest zeer veel.
Faun, Strade, Baskenland, Luik? Vooral in die laatste was hij toch bepaald indrukwekkend. Ook in Dauphiné maakte hij toch indruk tot die val.Op basis van wat verwachte je juist dat Seixas dichter bij Vingegaard zou zitten?
In deze fase had ik echt wel niet verwacht dat hij veel beter zou zijn dan Evenepoel en Ayuso. Laat staan dicht bij Vingegaard zitten.
Faun, Strade, Baskenland, Luik? Vooral in die laatste was hij toch bepaald indrukwekkend. Ook in Dauphiné maakte hij toch indruk tot die val.
Dat Ayuso nu niet in het rijtje Seixas, Del Torro, Lipowitz stond maar een trapje (of 2) lager staat leek mij nu ook wel duidelijk.