Het moest eens andersom zijnKoers binnen de koers!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het moest eens andersom zijnKoers binnen de koers!

Remco vanaf nu knecht voor Lipo
![]()
Nog 40km. Remco gaat op minuten gereden worden.
Beetje vroeg om dat te roepen, kan rap gaan ineens.Niks verloren gaan geen minuten worden.

De lidl's kunnen ook eens kop rijdenGat is nog niet heel groot. Ik zie Remco nog wel terugkeren bij het groepje Lipowitz/Seixas aan de voet van de slotklim.
Remco moet gwn in hun wiel gaan zitten? Snap dit echt niet.De lidl's kunnen ook eens kop rijden
Rijdt voor zn eigen tour niet die van de ploeg. Nog maar eerste bergrit uiteraard.Remco moet gwn in hun wiel gaan zitten? Snap dit echt niet.
Was toch duidelijk gezegd dat ze op dezelfde hoogte staan? Dan kunnen ze toch beiden gewoon hun eigen koers rijden, het is niet voor de gele trui dus ik zie niet in waarom Evenepoel hier gewoon niet zijn eigen tempo kan rijden.Remco moet gwn in hun wiel gaan zitten? Snap dit echt niet.
Lijkt me toch eerder dat jij het gewoon niet goed snapt?Sorry slaat nergens op.

Overleven. Die zijn al blij dat ze daar nog zittenWat is de bedoeling dan van Ayuso en Skjelmose?

Ja inderdaad, kan mijn ambities als ploegleider opgevenLijkt me toch eerder dat jij het gewoon niet goed snapt?![]()

Spijtig. Het wordt weer één en al Pogacar.Traeen op 5' die is dus geel straks kwijt.