Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel keer op keer komen posten, dus er is nog tijdswinst te boeken.[Echter veronderstel ik dat ik hem ergens nog dankbaar moet zijn ook voor al de "gekregen" uren, tijd die vrijgekomen is nu ik door zijn ridicule alleenheerschappij - na 3 intensief volgende decennia - al enkele jaren koerskijker af ben,
].
Vingegaard --> 2 uur in de nacht dopingcontrole
Een paar uur later --> Gevallen en er uit
Hier is het laatste nog niet over gezegd
Als Campenaerts of Visma wist dat daar een verkeerseiland lag zouden ze zo die bocht niet in vliegen lijkt mij?
Vingegaard had Col du haag gisteren ook niet verkend. En dan nog, in een verkenning ga je die bocht niet op die manier nemen dus is het goed mogelijk dat je op die moment het gevaar er niet van in ziet.Zo'n ploeg die de 10km voor de voet van een van de zwaarste cols van de Tour niet verkend?
Was Vingegaard niet die daar volle bak in vliegt he was Campenaerts die daar beter moest weten en trager die bocht nemen.
Dit. Ze hadden gewoon met hekken de buitenkant moeten toe zetten.In zulke bochten zou toch enkel de binnenbocht vrij mogen zijn. Als je al in een bocht naar rechts zit aan die snelheid is het gewoon ‘onnatuurlijk’ om dat eiland langs links te nemen.
Zonde.
Haha je ze temporiseren de boel.Red Bull nu toch duidelijk sterker dan QS de voorbije jaren in het gebergte ;-)
Vingegaard had Col du haag gisteren ook niet verkend. En dan nog, in een verkenning ga je die bocht niet op die manier nemen dus is het goed mogelijk dat je op die moment het gevaar er niet van in ziet.
Dit. Ze hadden gewoon met hekken de buitenkant moeten toe zetten.
Als Campenaerts of Visma wist dat daar een verkeerseiland lag zouden ze zo die bocht niet in vliegen lijkt mij?
Remco koning van Red Bull?