Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp wel niet goed dat al die mannen O'Connor zo maar terugbrengen in het klassement. Lutsenko en co staan zelfs op minuten. Ik zou die niet onderschatten.

Van der Poel niet meer gestart. Goeie beslissing. Heeft er alles uitgehaald wat ie kon in de eerste week. Nu alles op Tokio.
Ik vind dat persoonlijk een kampioen onwaardig.. opgave na hooguit 1 week.. zonder enige blessure of ziekte. Start dan niet en geef uw plaats aan iemand anders. Excuus Tokio? Laat me niet lachen.. er gaan nog renners naar de OS. Eens de bergen daar .. gedaan met "spelen" voor Vdp

Ik vind dat persoonlijk een kampioen onwaardig.. opgave na hooguit 1 week.. zonder enige blessure of ziekte. Start dan niet en geef uw plaats aan iemand anders. Excuus Tokio? Laat me niet lachen.. er gaan nog renners naar de OS. Eens de bergen daar .. gedaan met "spelen" voor Vdp
Komt wel vaker voor e? Wel meestal bij de Tour, enigste dat je kan doen zoals Tomski zei: sancties opleggen.

Welke renner gaat naar de OS voor een event op een andere fiets? Mss een paar op de piste maar dan nog

Dat weer doet toch wat met een mens. Hoe lang is het geleden dat iemand een rit gewonnen heeft met 5 minuten voorsprong?

Wuyts met de quote van de dag. Pogacar lijkt het wat moeilijk te hebben :biglaugh:

Ik kan me de giro-winst van Carapaz niet meer herinneren, was die daar dan zo goed? Aan de winnaars daar kan je ook wel zien dat het de makkelijkste is om te winnen.

Ik kan me de giro-winst van Carapaz niet meer herinneren, was die daar dan zo goed? Aan de winnaars daar kan je ook wel zien dat het de makkelijkste is om te winnen.
Hij pakte daar in rit 5 ofzo het roze na een winst half bergop tegen Ewan denk ik en z'n naarste concurrent was Nibali, ni?

*edit* Ok geen roos na rit 5, maar na rit 14 'pas'. en tegen Roglic en Nibali vooral.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan