Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het huidige virtuele klassement lijkt wel verdacht veel op m'n tourmanager. Zou het me dan toch eens gegund zijn.

Jammer voor Wout natuurlijk... Als je dat klassement nu bekijkt zonder Pogacar, Wout had een Alaphillipke 2019 kunnen doen.

Echt wel enorm sterk van Teuns ook wel hoor. Vanuit die kopgroep winnen en als enige een vliegende Sloveen achter zich houden. Chapeau.

Rijdt natuurlijk bij Bahrain. Een ploeg die al 2 maand enorm goed rijdt. Hij bleef eigenlijk als enige wat achter.

Een podium voor VA lijkt nu toch niet zo onmogelijk? (Als hij ervoor wilt gaan) Hij verliest momenteel maar 1.30min op Carapaz, wie de 2de beste klimmer is. De rest zit niet zo heel ver voor. Staat momenteel nog meer als 3 minuten voor de 3de. Zal ook niet elke bergrit zo ontploffen. Geen idee of hij ging uitrijden of niet? Wat heeft hij vandaag nu aan zijn team gehad? Als Kuss,Vingegaard en VA samen werken komt VA in diezelfde groep binnen volgens mij.

:clap: Teuns! Wat een knalprestatie. Pogacar buitenaards.

Van Aert zag er nog goed uit hier aan de streep imo...

Dit zijn voor een Van Aert zoals hij nu rond rijdt wel inspanningen waarmee hij stapjes kan zetten en dat vormpijl kan opkrikken.

Waar is Carapaz gebleven? Stond hier niet in de top 10 van de dag.
Zichzelf opgeblazen met te proberen Pogacar te volgen vrees ik.

Nu ja, een jaar geleden, tijdens een soortgelijke rit, Pogacar, Roglic, Bernal voorop en al de anderen lagen er toen ook af hé.
Roglic is nu gevallen, Bernal is er niet bij .. dan krijg je dit dus. Pogacar alleen!

Al heb ik de indruk dat Pogacar wel nog sterker is dan vorig jaar, die 2 mannen hadden in topvorm zeker kunnen aanklampen (vandaag toch nog).
De rest is gewoon te plattekes. Gaat zo nog saai worden wegens een gebrek aan concurrentie. :headshake:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan